Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketing

Paperback Nederlands 2009 9789059403918
Niet leverbaar.

Samenvatting

Over marketing wordt vaak hoogdravend gedaan. Alsof het om een moeilijk te doorgronden wetenschap gaat. Niet zelden willen bedrijven u graag tegen royale betaling met uw marketingbeleid helpen.

Dat is nergens voor nodig. Dit boek maakt korte metten met wolligheid en semiwetenschap. Na het lezen weet u wat u allemaal zelf kunt doen. En dat is meer dan u denkt. U leert voor uzelf te denken dankzij heldere instructies en voorbeelden. Dit boek maakt u duidelijk hoe u zich als bedrijf, merk en dienstverlener kunt onderscheiden van uw concurrenten.

Verder leest u onder meer:
- Dat klanten slimmer zijn geworden en dat ook van u verwachten
- Hoe u een goede marketingstrategie opzet
- Welke verschillende media u kunt inzetten bij uw campagnes
- Waarom loyaliteitsprogramma's het beste werken als u geen korting geeft
- Wat u moet doen om zelf op goede marketingideeën te komen
- Hoe u het meeste uit externe reclamebureaus haalt
- Dat guerrillamarketing even effectief als duur kan zijn

Lof over 'Marketing' door Eelco Anneveldt:
"Marketing is geen exacte wetenschap maar een kwestie van gezond verstand en durven kiezen. Eelco Anneveldt weet als geen ander hoe hij de kern van de zaak nuchter moet verwoorden. Praktisch ingestelde slimmeriken en slimme praktijkdieren doen er hun voordeel mee."
Robert Essenstam, strategy director van Saatchi & Saatchi (2001-2008), thans zelfstandig strateeg.

Specificaties

ISBN13:9789059403918
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:28-4-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Eelco Anneveldt

Eelco Anneveldt bedenkt marketingconcepten en -strategieën voor bedrijven van 5 tot 50.000 mensen. Hij heeft zijn eigen ideeën over marketing. Zo vindt hij dat creativiteit altijd in dienst moet staan van effectiviteit en constateert hij tot zijn grote opluchting dat bedrijven het contact met hun doelgroep weer opzoeken. Zijn persoonlijke kijk op het vakgebied leest u op zijn weblog www.anneveldt.net. De in het verleden behaalde resultaten vindt u op www.anneveldt.net/portfolio.

Andere boeken door Eelco Anneveldt

Inhoudsopgave

1. De 4 P's: basisgereedschap van elke marketeer
2. Van zendend naar luisterend bedrijf
3. De verkoop van uw product
4. De prijs van uw product
5. De plaats waar uw product te vinden is
6. Bouw aan een sterk merk
7. Uw merk- of bedrijfs-DNA
8. Uw identiteit
9. Uw positionering
10. Uw propositie
11. Ontwikkel uw strategie
12. De strijd met uw concurrentie
13. Goede promotie is geïntegreerde promotie
14. Blijf actueel
15. Zo genereert u leads
16. Ontwikkel uw loyaliteitsprogramma
17. Weet wat u uitbesteedt
18. Haal alles uit externen
19. Onderzoek wat u doet en deed
20. Brainstorm als een professional

Over de auteur
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing