, , e.a.

Handboek Conversie-optimalisatie

Verhoog het rendement van je website

Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789059404526
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Conversieoptimalisatie is een relatief jonge, maar hard groeiende discipline in de wereld van online marketing. Het maximale resultaat uit uw website halen betekent niet alleen de verkeerskanalen naar uw website toe optimaliseren, want juist op de reeds bestaande website valt veel te winnen. Met gerichte, onderbouwde testen kunnen de verkopen of leadaanvragen via de website substantieel worden verhoogd. Andere online marketingkanalen profiteren hier van mee.

In essentie komt conversieoptimalisatie neer op het verwijderen van drempels in het aankoopproces van de bezoeker en hem of haar bewegen een concrete actie uit te voeren. Het boek neemt u mee in de wereld van conversieoptimalisatie. Stap voor stap komt u meer te weten over uw bezoekers, weet u wat echt belangrijk op uw website is en leert u te herkennen welke pagina's verbeterd kunnen worden. Met deze stevige basis leert u gericht te testen en uw resultaten structureel te verbeteren.

De auteurs hebben in 'Handboek Conversie-optimalisatie' praktijkkennis verweven met reeds bestaande theorieën op het gebied van conversieoptimalisatie. Na het lezen zult u het belang van conversieoptimalisatie inzien, weet u hoe u de mensen uit uw organisatie moet overtuigen van het nut ervan en zult u direct aan de slag willen gaan met testen om de resultaten van uw website te verbeteren.

Dit praktisch opgezette boek behandelt:
- De zin van conversieoptimalisatie
- Multichannelmarketing
- De bezoeker op de website
- Webanalyse en KPI's
- Hoe te testen?
- Waar te testen?
- Wat te testen?
- Het overtuigen van de bezoeker
- Case study
- De cultuur van testen

Op de begeleidende website vindt u aanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen beantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive media agency Onetomarket in Arnhem.

Specificaties

ISBN13:9789059404526
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:173
Druk:1
Verschijningsdatum:1-3-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

1.7 van de 5
3 stemmen
0
0
0
2
1

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. De zin van conversieoptimalisatie
3. Multichannelmarketing
4. De bezoeker
5. webanalyse en KPI´s
6. Testen
7. Testen: waar?
8. Testen: wat?
9. Het overtuigen van de bezoeker
10. Case study
11. Testcultuur

A: Conversieattributie

Literatuurlijst
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Conversie-optimalisatie