Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Innovation Expedition

A Visual Toolkit to Start Innovation

Paperback Engels 2013 9789063693138
Verkooppositie 2660Hoogste positie: 242
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

De wereld verandert razendsnel. Diensten en producten kunnen van de ene op de andere dag verouderd zijn. Ondernemers die niet meebewegen, worden moeiteloos ingehaald door concurrenten met een innovatiever of goedkoper aanbod. Wie denkt dat dat alleen voor hotels, uitgevers of taxibedrijven geldt, komt bedrogen uit. Elke branche krijgt met ontwrichtende businessmodellen te maken. De noodzaak om te innoveren is dus groter dan ooit.

'The Innovation Expedition' is een visuele reisgids voor organisaties die willen innoveren. Innovatie-expert Gijs van Wulfen leidt u via de VOORT-innovatiemethode in vijf doeltreffende stappen naar nieuwe diensten en producten. Hij illustreert deze stappen met boeiende verhalen over ontdekkingsreizen, inspirerende quotes, handige innovatieroutekaarten, en praktische checklists en tools. Zodra u dit boek openslaat, weet u één ding zeker: er staat een prachtige reis op het programma!

Specificaties

ISBN13:9789063693138
Trefwoorden:strategie, innovatie, trends
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:31-5-2013

Expertrecensies (1)

The Innovation Expedition
Martin van Staveren | 21 augustus 2013
Na je vakantie zin om weer op reis te gaan? De vakantiedagen zijn echter op en je bent veroordeeld tot dromen op de bank, 's avonds na je werk. Lees dan 'The Innovation Expedition: A Visual Toolkit to Start Innovation' van de Nederlandse innovatieman Gijs van Wulfen. Dit oogstrelende boek neemt je mee op reis, en je leert er nog van innoveren ook.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën. In 2002 startte hij zijn eigen bedrijf Big Tree Marketing Innovators, dat zeer uiteenlopende klanten helpt bij het bedenken van nieuwe productideeën, het organiseren van innovatie en het introduceren van nieuwe producten in de markt.

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Inhoudsopgave

1. Famous explorers innovate
2. Innovate the expedition way
3. Full steam ahead
4. Observe & learn
5. Raise ideas
6. Test ideas
7. Homecoming
8. Get it done
9. The innovaton toolkit

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Innovation Expedition