De essentie van Customer Relationship Management

Praktische leerervaringen uit de wereld van CRM

Ingenaaid Nederlands 2002 9789075432725
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Customer Relationship Management (CRM) speelt in de huidige klantgedreven economie een cruciale rol. Door de klant op basis van zijn individuele behoefte en zijn waarde voor de organisatie te behandelen realiseert de organisatie duurzame en winstgevende klantrelaties. Dit boek beschrijft de belangrijkste onderdelen van CRM voor de strategie en de inrichting van een organisatie. Geen CRM van A tot Z, geen inleiding tot. Wel, vanuit de dagelijkse adviespraktijk van VODW Marketing, essentiële onderdelen en praktische leerervaringen die ervoor zorgen dat zowel de klant, de medewerker als het bedrijfsresultaat profiteren van CRM. De verschillende auteurs met hun collectieve ervaring in een groot aantal projecten voor gerenommeerde bedrijven zorgen gezamenlijk voor een unieke combinatie van kennis op het gebied van CRM, marktstrategieën, internet, callcenters en de bijbehorende inrichting van de organisatie.

Specificaties

ISBN13:9789075432725
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:141
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.3 van de 5
3 stemmen
1
1
0
0
1

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De essentie van Customer Relationship Management