De essentie van Customer Relationship Management
Praktische leerervaringen uit de wereld van CRM
Ingenaaid Nederlands 2002 9789075432725Samenvatting
Customer Relationship Management (CRM) speelt in de huidige klantgedreven economie een cruciale rol. Door de klant op basis van zijn individuele behoefte en zijn waarde voor de organisatie te behandelen realiseert de organisatie duurzame en winstgevende klantrelaties. Dit boek beschrijft de belangrijkste onderdelen van CRM voor de strategie en de inrichting van een organisatie. Geen CRM van A tot Z, geen inleiding tot. Wel, vanuit de dagelijkse adviespraktijk van VODW Marketing, essentiële onderdelen en praktische leerervaringen die ervoor zorgen dat zowel de klant, de medewerker als het bedrijfsresultaat profiteren van CRM. De verschillende auteurs met hun collectieve ervaring in een groot aantal projecten voor gerenommeerde bedrijven zorgen gezamenlijk voor een unieke combinatie van kennis op het gebied van CRM, marktstrategieën, internet, callcenters en de bijbehorende inrichting van de organisatie.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan