Succesvolle E-mailmarketing
Versterken van loyaliteit - verhogen van sales
Paperback Nederlands 2005 2e druk 9789076051208Samenvatting
Nog maar tien jaar geleden had nauwelijks iemand van e-mailmarketing gehoord. Inmiddels weet iedereen wat het is en heeft bijna iedereen wel een e-mailadres. Eén ding is zeker: e-mail, e-mailmarketing en welke termen u er ook aan geeft, het is niet meer weg te denken in de totale marketing- en communicatiemix. Het is een onlosmakelijk onderdeel van de nieuwe media. Het is snel, het is effectief, het is actueel, kortom: we kunnen er niet meer omheen. Reden genoeg voor een boek.
'Succesvolle e-mail marketing' is een boek waarin kort wordt omschreven waarom e-mailmarketing is ontstaan, maar met name een boek vol met tips en aandachtspunten waar u iets mee kunt als u van plan bent om e-mail in te zetten in uw totale (direct-)marketingmix. Niet het eerste boek over e-mailmarketing en vast niet het laatste... maar wel een boek waarin heel sterk de nadruk ligt op de praktijk van e-mailmarketing
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Plaatsbepaling van e-mailmarketing
1. E-mailmarketing; een introductie
2. Strategie- en conceptontwikkeling
3. Het uitvoeren van direct e-mailcampagnes.
4. E-mail marketing en regelgeving
5. Wat u nog meer moet weten over direct e-mail
6. 60 Tips voor succesvolle e-mailmarketing
7. Verklarende woordenlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan