Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

Overtuigend & Interactief Schrijven - 3e herziene en geactualiseerde druk

Professioneel schrijven & beoordelen van tekst

Paperback Nederlands 2011 9789076051277
Verkooppositie 9961
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

'Overtuigend & Interactief Schrijven' is een boek over professioneel offline en online communiceren. Overtuigend en interactief. Ongeacht via welk medium u wilt communiceren, u wil dat er met die informatie iets wordt gedaan. Dat uw communicatie effect heeft. Dat er gereageerd wordt, op wat voor manier dan ook.

Wilt u:
Uw respons verbeteren?
Meer clicks? Meer bezoekers op uw website?
Nieuwsbrieven die worden gelezen?
Offertes die worden getekend?

Dan is dit boek voor u. Boordevol praktische tips.

Na de bestseller 'Verbeter uw direct-mailbrieven' is het een logisch vervolg van Wim van der Mark en Rob Woelinga waardoor u ook in de digitale wereld respons genereert.

Specificaties

ISBN13:9789076051277
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:124
Druk:3
Verschijningsdatum:1-3-2011
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

4.4 van de 5
5 stemmen
3
1
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wim van der Mark

Wim van der Mark is docent en trainer interactieve marketing communicatie en verkoop. Hij is auteur, consultant en veelgevraagd spreker op congressen en klantendagen. In 1990 richtte hij samen met Rob Woelinga het IDMK op. Per 1 januari 2007 is het organiseren van cursussen, samen met de naam IDMK, overgenomen door BBP. Na de overname van IDMK door BBP richten Van der Mark en Woelinga zich onder de naam Dialoogtrainers.nl op het ontwikkelen en geven van maatwerk trainingen, cursussen en presentaties. Van der Mark helpt ondernemers en marketeers graag met het overbruggen van het gat tussen theorie en de dagelijkse marketingpraktijk.

Andere boeken door Wim van der Mark

Inhoudsopgave

Ten geleide

Voorwoord

1. Inleiding
2. Succesvoorwaarden
3. Voor wie schrijf je?
4. Lezersvragen
5. Kijk- en leesgedrag
6. Wat zet mensen aan tot lezen?
7. Schrijven voor mailings
8. Schrijven van webteksten
9. Schrijven om gevonden te worden
10. Schrijven van e-mailings
11. Schrijven van advertenties
12. Schrijven van persberichten
13. Schrijven van offertes
14. Schrijven van internetadvertenties
15. Tekst fijnslijpen: verbeteren en meer overtuigingskracht geven

Checklist om je tekst snel en effectief te verbeteren

Over de auteurs

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Overtuigend & Interactief Schrijven - 3e herziene en geactualiseerde druk