Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Conceptueel denken met de 4WaardenMethode

Leer sterke concepten maken

Paperback Nederlands 2014
Verkooppositie 3700
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Wat is het geheim van succes? In bijna alle gevallen: een helder concept.

Of je nu een multinational wilt opbouwen, een nieuw product of een nieuwe dienst ontwikkelt, een serie games bedenkt, een winkel wilt openen of een idee hebt om de wereld te verbeteren. Je idee uitwerken tot een concept vergroot de kans op slagen. Een helder concept opent de weg naar succes.

Met de 4WaardenMethode© kan elke logisch denkende professional dit leren.

Dick Holzhaus heeft 35 jaar ervaring met het maken van concepten voor internationale en lokale bedrijven. Zijn brede ervaring strekt van voedsel tot financiële dienstverleners.

Dit boekje leert je zijn methode om tot de kern van de zaak door te dringen en een concept te maken. Daarmee kun je creativiteit in banen leiden, effectiever maken en gericht bouwen aan succes.

De helderheid van de 4WaardenMethode© weerspiegelt zijn jarenlange ervaring met het denkproces dat ideeën tot concepten verheft. In dit boekje leer je zijn methode toepassen op o.a. productontwikkeling, communicatie en abstracte concepting.

Specificaties

ISBN13:9789079624096
Rubriek:Marketing
Trefwoorden:branding, succes, concept
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:124
Uitgever:Leporello
Druk:1
Verschijningsdatum:26-11-2014

Expertrecensies (2)

Kristel Beerling | 2 juli 2015
Een sterk concept vormt de basis voor je productontwikkeling en communicatie. Maar: waar begin je? Dick Holzhaus is al jarenlang een grote naam in de reclamewereld en een rasechte ervaringsdeskundige op het gebied van conceptontwikkeling. Op basis van zijn praktijkervaring heeft hij de zogenaamde 4WaardenMethoden ontwikkeld, dat een leidraad biedt om een idee met conceptpotentie te herkennen.Lees verder
Janneke van Bemmel | 22 mei 2015
'Conceptueel denken met de 4WaardenMethode' heeft als ondertitel 'Leer sterke concepten maken'. En dat is precies waar Dick Holzhaus, een topman in de reclame, u in zijn boek stap voor stap in begeleidt. Met een goed idee bent u er nog niet. Een sterk concept in de markt zetten, dat is iets heel anders.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord

-Conceptueel Denken
-Productconcepten (Auto’s)
-Productconcepten (Diverse)
-Buitenbeentje : Concept Brand
-Waarom een concept ?
-De 4WaardenMethode
-Voorbeeld (1) Productconcept
-Voorbeeld (2) Ideologisch concept
-Storytelling

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Conceptueel denken met de 4WaardenMethode