Paul Aelen is medeoprichter van Search Engine Mediabureau Checkit. Daarnaast is hij medeoprichter van Clipit.
Meer over Paul AelenScoren met Google AdWords (1e druk 2008)
Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789079840014Samenvatting
Entopic presenteert in samenwerking met Checkit 'Scoren met Google AdWords', een praktische handleiding om een maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords.
Dit boek leert u stap voor stap alles wat u moet weten om zelf met Google AdWords aan de slag te gaan. Aan de hand van instructies en schermvoorbeelden leert u hoe u een maximaal resultaat kunt behalen door middel van meting en optimalisatie van uw campagne. U krijgt aan het einde van elk hoofdstuk concrete taken mee, zodat u precies weet wat u te wachten staat. Een greep uit de inhoud:
- Hoe zet u een AdWords campagne op?
- Hoe beheert u een campagne?
- Hoe meet u conversies?
- Hoe optimaliseert u een conversiecampagne?
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Wat is Search Engine Marketing?
3. Google
4. Adverteren met Google AdWords
5. Het opzetten van een AdWords campagne
6. Campagnebeheer
7. Conversies meten
8. Het optimaliseren van een conversiecampagne
9. Wat is er nog meer...
10. Search Engine Optimalisatie
11. Het Search Synergy model
Bijlage 1 Definities en begrippen
Trefwoordenregister
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan