Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Scoren met Google AdWords (1e druk 2008)

Paperback Nederlands 2008 1e druk 9789079840014
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Entopic presenteert in samenwerking met Checkit 'Scoren met Google AdWords', een praktische handleiding om een maximaal rendement te halen uit advertentiecampagnes in Google AdWords.

Dit boek leert u stap voor stap alles wat u moet weten om zelf met Google AdWords aan de slag te gaan. Aan de hand van instructies en schermvoorbeelden leert u hoe u een maximaal resultaat kunt behalen door middel van meting en optimalisatie van uw campagne. U krijgt aan het einde van elk hoofdstuk concrete taken mee, zodat u precies weet wat u te wachten staat. Een greep uit de inhoud:
- Hoe zet u een AdWords campagne op?
- Hoe beheert u een campagne?
- Hoe meet u conversies?
- Hoe optimaliseert u een conversiecampagne?

Specificaties

ISBN13:9789079840014
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:106
Uitgever:Entopic
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.5 van de 5
6 stemmen
2
1
1
2
0

Over Paul Aelen

Paul Aelen is medeoprichter van Search Engine Mediabureau Checkit. Daarnaast is hij medeoprichter van Clipit. Hij publiceert in vakbladen als Twinkle en Tijdschrift voor Marketing. Paul is actief als marketing directeur van Checkit en iProspect Nederland, onderdeel van Isobar.

Andere boeken door Paul Aelen

Inhoudsopgave

1. Marketing via zoekmachines
2. Wat is Search Engine Marketing?
3. Google
4. Adverteren met Google AdWords
5. Het opzetten van een AdWords campagne
6. Campagnebeheer
7. Conversies meten
8. Het optimaliseren van een conversiecampagne
9. Wat is er nog meer...
10. Search Engine Optimalisatie
11. Het Search Synergy model

Bijlage 1 Definities en begrippen
Trefwoordenregister

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Scoren met Google AdWords (1e druk 2008)