Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Scoren met social media

Paperback Nederlands 2010 1e druk 9789079840076
Voormalig top 100Totaal 46 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In dit boek krijgt u op zeer toegankelijke wijze een informatieve introductie in de wereld van social media.

Scoren met Social Media bespreekt niet alleen de belangrijkste netwerken, websites en platforms, maar geeft ook aan welke voor u nuttig kunnen zijn. Het boek is bij uitstek geschikt om beginners kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van social media. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met social media heeft, maar ze structureler wil inzetten binnen de organisatie.

Een greep uit de inhoud:
Beschrijvingen van social media
Gerubriceerde overzichten
Checklisten
Logische planningsschema's
Praktijkcases

Specificaties

ISBN13:9789079840076
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:100
Uitgever:Entopic
Druk:1
Verschijningsdatum:1-9-2010
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Scoren met social media
Max Kohnstamm | 9 april 2013
Erwin Boogert heeft een praktisch en lekker toegankelijk boekje geschreven. Verwacht geen diepgravende analyses. 'Scoren met social media' is duidelijk gericht op 'social media starters' en zeker voor deze groep is het een prima boek.
Lees verder
recensie
Scoren met social media
Anne-Mieke Vermeer | 11 februari 2011
Vraagt u zich nog af of de social media een hype zijn of een blijvend onderdeel van de communicatiestrategie? Dan kan het geen kwaad om u er in te gaan verdiepen. Van journalist Erwin Boogert verscheen een praktisch boekje dat u daarbij kan helpen. 'Scoren met Social Media' zet alle social media op een rij en beschrijft wat het is en hoe u het kunt gebruiken. Het helpt beginners een social mediastrategie en -beleid te formuleren en geef handvatten voor de uitvoering.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Over Erwin Boogert

Erwin Boogert is gespecialiseerd in verslaggeving over ontwikkeling rondom internet en telecom. Hij is journalist van vakblad Emerce en publiceert daarnaast regelmatig in andere vakbladen en op zijn weblogs Dekoopman.net en R-win.com Erwin Boogert

Andere boeken door Erwin Boogert

Inhoudsopgave

Inleiding

Hoofdstuk 1 - Alle social media onder de loep
1.1 Sociale netwerken
1.2 Publishing Tools
1.3 Zoeken en Monitoring

Hoofdstuk 2 - Voorbereiden
2.1 Het doel
2.2 Wie is de baas over social media?
2.3 Wat is uw verhaal?

Hoofdstuk 3 - Aan de slag met socail media
3.1 Voorbereidende handelingen
3.2 De meeteenheden (KPI's)
3.3 Stappenplan
3.4 Professioneel op Twitter in 12 stappen

Hoofdstuk 4 - Implementatie van je persoonlijke strategie
4.1 Een vliegende start
4.2 Welk kanaal?
4.3 De grote lijnen uitzetten
4.4 Actieschema voor een kwartaal

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Scoren met social media