

Hoewel Richard St. John een succesanalist, auteur en spreker is, was hij in zijn jonge jaren allesbehalve succesvol.
Meer over Richard St. John8 to be great
De 8 eigenschappen die succesvolle mensen met elkaar gemeen hebben
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789079872367Samenvatting
Hoewel Richard St. John een succesanalist, auteur en spreker is, was hij in zijn jonge jaren allesbehalve succesvol. Aan het einde van de middelbare school was hij een luie onderpresteerder, die amper zijn examens haalde en geen idee had wat hij met zijn leven wilde doen.
Na een aantal jaren in loondienst richtte hij zijn eigen marketingcommunicatiebedrijf op St. John Group. Richard heeft een aantal van de hoogste onderscheidingen in marketingcommunicatie gekregen, waaronder een onderscheiding voor de beste bedrijfsvideo ter wereld (op het Association for Multi Image International Awards Festival in Californië).
Zijn tweede carrière als analyticus van succes, auteur en spreker begon per ongeluk toen een meisje in een vliegtuig hem vroeg: "wat leidt echt tot succes?" Tijdens zijn zoektocht naar het antwoord heeft hij tien jaar besteed aan het afnemen van persoonlijke interviews met meer dan vijfhonderd succesvolle mensen.
Trefwoorden
succesfactoren persoonlijke ontwikkeling passie werk volharding dienen focus verbetering ideeën persoonlijke groei push zelfverbetering ondernemerschap carrière loopbaan motivatie roeping levensdoel talent doorzettingsvermogen prestaties levenspad zelfontwikkeling groei excelleren zelfontplooiing
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Over de auteur
1. PASSIE
2. WERK
3. FOCUS
4. PUSH
5. IDEEËN
6. VERBETERING
7. DIENEN
8. VOLHARDING
Conclusie
Dankbetuiging
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan