

Gertjan Hafkamp (Zaandijk, 1958) studeerde antropologie en massacommunicatie en is medeoprichter en strateeg van reclamebureau Imagine'.
Meer over de auteursBabybooming business
Gebonden Nederlands 2006 1e druk 9789081052917Samenvatting
Vandaag behaalde resultaten in jongerenmarketing bieden geen garantie voor de toekomst. De vijftigplusser bestaat niet. Babyboomers zijn geen pensionados, de pensionados zijn juist hun voorgangers tegen wie ze zich hebben afgezet.
Babyboomers zoeken kwaliteit, ze hebben er het geld voor en ze zijn nog altijd met velen. Met het gros van de huidige reclame- en marketinginspanningen hebben ze echter helemaal niks. En de relevante communicatie die ze node missen, is hoe dan ook voor bredere doelgroepen interessant dan reclame die al te krampachtig jong en hip wil zijn.
Ziedaar een paar van de markante observaties in 'Babybooming Business'. 'Babybooming Business' is een oogklepverwijderend pleidooi voor volwassen communicatie. Bedoeld voor iedereen die met marketing en reclame te maken heeft.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Ron Meijer
Inhoudsopgave
2. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst?
3. Talking about my generation
4. Het reservaat 50+
5. Older and wiser or young at heart?
6. Babybooming business
7. Reclamegeneratiekloof
8. Tijd voor volwassen communicatie
Bronnen
Imagine'
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan