Drs. Mirjam Windrich studeerde Nederlandse taal en letterkunde en filosofie aan de Universiteit van Amsterdam. Na gewerkt te hebben in de boekhandel en uitgeverij en aan de universiteit, richtte zij haar eigen coachings- en therapiepraktijk op. Ze is pionier op het gebied van online coaching een verzorgt daarover workshops en opleidingen.
Meer over Mirjam WindrichInfiltratiemarketing
Ingenaaid Nederlands 2007 1e druk 9789081190213Samenvatting
Als onderwijzeres Jill kennis maakt met Daniel, de knappe vader van een van de kinderen op haar school, blijkt dat hij in stilte werkt aan een ingenieus internetproject. Een informatiesysteem dat vele malen mooier, toegankelijker en persoonlijker is dan menig zoekmachine. Jill ziet onmiddellijk het belang ervan in en komt tot een revolutionaire manier om deze ingewikkelde materie op de markt te brengen: een infiltratiestrategie, die niet alleen voor de markt, maar ook voor haar opbloeiende liefde voor Daniel zeer effectief blijkt te zijn…
'Infiltratiemarketing' is een roman die zichzelf infiltreert. U kunt het boek aan een ander doorgeven als u het uit hebt. Voor in het boek vindt u een uniek codenummer waarmee u kunt inloggen op de website www.booxs.nl/infiltration. Daar kunt u vertellen wat u van het boek vindt, en aan wie u het gegeven hebt. Zo kunt u altijd het door u gelezen boek volgen, waar het ook terecht komt.
Lezersrecensies
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan