Na de deadline
journalistiek voorbij de crisis
Paperback NL 2013 1e druk 9789081875943Samenvatting
De deadline was tot de komst van het internet het moment waarop een journalist niets meer aan zijn werk kon veranderen. Anno 2013 lijkt de journalistiek zelf zijn deadline te naderen.
In Na de Deadline analyseert Bart Brouwers de ontwrichtende en creatieve krachten van het internet, maar bovenal zoekt hij naar nieuwe kansen voor de journalistiek. Na de Deadline is een oproep aan iedereen om zijn oplossingen te delen. Het boek is onderdeel van een serie debatten, talkshows, webcasts en blogs (zie nadedeadline.nl).
Bart Brouwers (1960) studeerde Oost-Europese geschiedenis aan de Universiteit Utrecht. Hij werkte bijna 20 jaar bij Dagblad De Limburger; als sportverslaggever, buitenlandredacteur, stadsverslaggever, chef van diverse regioredacties, eindredacteur en uiteindelijk hoofdredacteur. Ook was hij hoofdredacteur van gratis dagblad Sp!ts. Momenteel is hij hoofdredacteur van Dichtbij.nl. Op zijn weblog dodebomen.nl schrijft hij over de media. Brouwers publiceerde eerder twee boeken Alles voor het Nieuws (1994) en Wielrennen (2011).
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan