Crowd management en bezoekersgedrag
Wetenschap - mythes - praktijk
Gebonden Nederlands 2014 2e druk 9789081994101Samenvatting
In vier delen wordt het vak crowd management belicht, bedoeld als korte inleiding om meer begrip en inzicht te geven in het gedrag van bezoekers en crowd management principes. Er wordt stilgestaan bij de wetenschappelijke theorieën, waarna deze vervolgens op de vaak complexe praktijk worden toegepast met behulp van praktische en toepasbare richtlijnen.Een ieder die kennis wil maken met gedragingen van bezoekers en crowd management wordt van harte aangemoedigd het boek te lezen. Het boek dient als een verkenning van het vak crowd management en legt een brug tussen theorie en praktijk.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan