


Guido Thys is bedrijfsverloskundige: hij helpt zijn klanten bij het ter wereld te brengen van waarde voor hun klanten, medewerkers en aandeelhouders.
Meer over Guido ThysOpzouten!
De 8 disrupties die klanten van u verwachten
Gebonden Nederlands 2017 1e druk 9789082028263Samenvatting
Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.
Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.
Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen.
Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.
Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevende
die het "klantbeleid" bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
30 jaar rondjes draaien
Resumé van wat u boven het hoofd hangt
Deel 1: De basis
I.1. Waarde
-De klantwaardeformule
-De vraag achter de vraag achter de vraag
-Beleving is ook een behoefte
-Geld, tijd en energie
I.2. Onderscheidend en actueel
-Goed, beter, best: drie niveaus van waarde
-Slim, slimmer, slimst: drie werkgebieden
I.3 .De kreupele organisatie
-Moraliteit: het doel
-Authenticiteit: core essence
-Betrouwbaarheid
Deel 2: De uitvoering
-Laat de mythes los
-Bibliografie
-Over Guido Thys
Volgende stappen
-Download de cass
-De workshoip Klanten Wegjagen
-De Klantwaarde-clinic
-2MinuteAcademy
-Webcursussen Klantwaarde in de praktijk
Sprookje
Mijn notities
Vaak samen gekocht
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan