Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Display ads en ons brein

De mentale verwerking van online advertenties

Paperback Nederlands 2014 9789082126013
Niet leverbaar.

Samenvatting

Voor online adverteren geldt dat de sky de limit is. Althans, wat betreft de budgetten! Want ondanks de explosief stijgende investeringen in web based advertising, weten maar weinig 'specialisten' welke strategie effectief is als we het menselijk brein in ogenschouw nemen. En dus wordt er gekozen voor gut feeling marketing zonder enige academische basis. Dat heeft effect. Maar niet het effect wat je wilt, want de CTR's dalen in TGV-tempo en steeds meer mensen zien de advertenties niet eens meer. Weggegooid geld dus!

Waarom dat zo is en - veel belangrijker - wat je eraan kunt doen, wordt in dit boek voor het eerst vanuit academisch oogpunt belicht. Helpt het als banner ads als kleuters met ADHD over het scherm stuiteren? Zijn pop-ups echt heel erg 2006 of hebben ze juist de toekomst? En welke vorm van online adverteren heeft de grootste impact op merkbelevenis en koopintentie?

Assistant Professor Digitale Marketing Emile Lancée (Vrije Universiteit Amsterdam, Antwerp Management School) strooit in dit boek niet alleen met diepgaande en zeer bruikbare inzichten, maar vooral met verrassende feitjes en (zeer!) radicale tips. Online adverteren was al hot. Na het lezen van dit boek wordt het eindelijk nog winstgevender...

Specificaties

ISBN13:9789082126013
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:198
Druk:1
Verschijningsdatum:7-10-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Pauline Smit | 12 december 2014
Tegenwoordig worden we overspoeld door advertenties. We worden er zelfs immuum voor, krijgen er weerstand tegen. Vooral op het internet is de hoeveelheid advertenties enorm toegenomen. Maar als we zo’n hoeveelheid advertenties hebben, zien we ze dan nog wel en hebben ze dan nog wel resultaat?Lees verder

Lezersrecensies

3.5 van de 5
8 stemmen
5
0
0
0
3

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Emile Lancée

Emile Lancée doceert Online Marketing Strategie en Digitale Marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Daarnaast doceert hij Sociale Media Strategie en Online Adverteren aan de Antwerp Management School. Emile is voor deze onderwerpen een veelgevraagd spreker en geeft daarnaast regelmatig in-house trainingen en master classes. Hij schreef onlangs ook mee aan de 6e uitgave van Dienstenmarketingmanagement waarin online marketing nu ook een centrale rol heeft. Vanaf het begin van deze eeuw is Emile al actief op internet en heeft hij vele online projecten opgezet. Met z'n in 2007 opgerichte internationale entertainmentbedrijf Arts Universal behaalde hij in 2010 een Guinness World record in Dubai. Inmiddels is het bedrijf verkocht en stort hij zich weer volledig op internet met fashionportals als Shoejunks.nl en Fashionjunks.nl. Emile benadert alle online vraagstukken met een academisch fundament, maar natuurlijk wel practisch toepasbaar anders hebben we er niets aan.

Andere boeken door Emile Lancée

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Display ads en ons brein