Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 51% korting

De Marketing Monnik

Een spannend verhaal over hoe Inbound Marketing werkt op basis van oude wijsheden

Gebonden Nederlands 2014 1e druk 9789082302905
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 51% korting

Samenvatting

De jonge ondernemer Peter van Dijk ontwikkelt de ultieme computer: de internetbril. Zijn oom, een ex-zakenman, geeft hem daarbij wijze raad. Hij doet dat vanuit zijn nieuwe roeping als monnik, waardoor hij eeuwenoude marketinggeheimen weet te onthullen.

Een traumatische gebeurtenis uit het verleden verbindt deze mannen op een bijzondere maar ook pijnlijke manier. Wanneer Peters vriendin Amber vooral voor het grote geld wil gaan, moet Peter kiezen. Volgt hij de adviezen voorzien van Bijbelse wijsheden van zijn oom of gaat hij voor de liefde?

'De Marketing Monnik' is een spannende business roman waarin de drie marketinggeheimen van de Bijbel worden onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.

‘Een mooi voorbeeld hoe marketing verbonden kan worden met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’
Willem Lageweg Director MVO Nederland

‘De Marketing Monnik is de businessversie van De alchemist’
Christine Pannebakker, auteur van o.a. Vrouwenpower en Het Mama Masterplan

'Inbound marketing is built on the belief that the size of your brain matters more than the size of your wallet. In the Marketing Monk, Klaas puts an interesting new twist on how we can build meaningful relationships with our audience without breaking the bank; his advice is valuable to marketers everywhere.' - Mike Volpe CMO HubSpot

Specificaties

ISBN13:9789082302905
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:11-12-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

recensie
De Marketing Monnik
Johan Bel RM | 18 maart 2015
De titel van ‘De marketing monnik’ prikkelde mij om dit boek direct te bestellen, want het impliceert de dualiteit die er bestaan kan tussen commercie en ethiek. De schrijver Klaas Klunder doet dan ook een goede poging om dit in beeld te brengen. Ik was vooraf erg benieuwd naar de boodschap van het boek, want zou het niet mooi zijn om zuiver ethisch te handelen en daarmee (of desondanks) een waardevol bedrijf op te kunnen zetten?
Lees verder
recensie
De Marketing Monnik
Bertrand Weegenaar | 23 februari 2015
Het schrijven van een aantrekkelijk en prettig leesbaar managementboek is voor menig auteur een uitdaging. Zo’n verhaal vervolgens gieten in een spannende setting van een thriller of een roman is een extra laag die tot hogere waardering kan leiden. En vaak ook tot een beter begrip van het onderwerp. Maar het is wel een dun koord waarop de auteur danst. De lijst van succesvolle businessfictie is namelijk kort. Het doel van Eliyahu Goldratt is eerder uitzondering dan regel.
Lees verder
recensie
De Marketing Monnik
Hanneke Tinor-Centi | 3 februari 2015

Lezersrecensies

2.6 van de 5
5 stemmen
1
1
0
1
2

Over Klaas Klunder

Klaas Klunder (1963) studeerde Commerciële Economie aan de Hogere Economische School te Amsterdam en volgde later de postdoctorale opleiding Strategisch Communicatie Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij werkte 15 jaar in diverse marketing- en communicatiefuncties voor bedrijven als Microsoft en Oracle. Vervolgens maakte hij de overstap naar de advieswereld, waarin hij de afgelopen 10 jaar diverse organisaties van klein tot groot en van profit tot non-profit geholpen heeft om commercieel succesvol te worden. Op dit moment helpt hij diverse organisaties op het gebied van marketingstrategie, online-marketing en Public Relations als Managing Director vanuit Marketing Penguin. Tevens doceert hij als NIMA Qualified Lecturer bij NCOI de vakken Marketing en Communicatie.

Andere boeken door Klaas Klunder

Inhoudsopgave

KLAAS KLUNDER (1963) studeerde Commerciële Economie aan de Hogere Economische School te Amsterdam en volgde later de postdoctorale opleiding Strategisch Communicatie Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij werkte 15 jaar in diverse marketing- en communicatiefuncties voor bedrijven als Microsoft en Oracle. Vervolgens maakte hij de overstap naar de advieswereld, waarin hij de afgelopen 10 jaar diverse organisaties van klein tot groot en van profit tot non-profit geholpen heeft om commercieel succesvol te worden. Op dit moment helpt hij diverse organisaties op het gebied van marketingstrategie, online-marketing en Public Relations als Managing Director vanuit Marketing Penguin. Tevens doceert hij als NIMA Qualified Lecturer bij NCOI de vakken Marketing en Communicatie.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Marketing Monnik