
Lees verder
Klaas Klunder (1963) studeerde Commerciële Economie aan de Hogere Economische School te Amsterdam en volgde later de postdoctorale opleiding Strategisch Communicatie Management aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Meer over Klaas KlunderDe jonge ondernemer Peter van Dijk ontwikkelt de ultieme computer: de internetbril. Zijn oom, een ex-zakenman, geeft hem daarbij wijze raad. Hij doet dat vanuit zijn nieuwe roeping als monnik, waardoor hij eeuwenoude marketinggeheimen weet te onthullen.
Een traumatische gebeurtenis uit het verleden verbindt deze mannen op een bijzondere maar ook pijnlijke manier. Wanneer Peters vriendin Amber vooral voor het grote geld wil gaan, moet Peter kiezen. Volgt hij de adviezen voorzien van Bijbelse wijsheden van zijn oom of gaat hij voor de liefde?
'De Marketing Monnik' is een spannende business roman waarin de drie marketinggeheimen van de Bijbel worden onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.
‘Een mooi voorbeeld hoe marketing verbonden kan worden met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’
Willem Lageweg Director MVO Nederland
‘De Marketing Monnik is de businessversie van De alchemist’
Christine Pannebakker, auteur van o.a. Vrouwenpower en Het Mama Masterplan
'Inbound marketing is built on the belief that the size of your brain matters more than the size of your wallet. In the Marketing Monk, Klaas puts an interesting new twist on how we can build meaningful relationships with our audience without breaking the bank; his advice is valuable to marketers everywhere.' - Mike Volpe CMO HubSpot