Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Power Brands

7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken

Gebonden Nederlands 2013 1e druk 9789088030345
Voormalig top 100Totaal 31 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. De nieuwe norm in marketing. Massclusivity is hun grote kracht. Ze bieden exclusiviteit aan iedereen. In dit boek legt Marc Oosterhout op een aantrekkelijk vernieuwende manier uit hoe massclusivity deze merken groot maakt. Aan de hand van veel herkenbare voorbeelden presenteert de auteur de zeven onwrikbare principes van dit nieuwe merkdenken.

Bas Haring, Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Victor Lamme en anderen gaven hun kritische wetenschappelijke commentaar. Het leverde een praktisch en vakinhoudelijk overtuigend boek op. Een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden. Of zoals Monique Opdam, voormalig communicatiedirecteur van de Postbank het zei: In het boek Power Brands schrijft Marc Oosterhout als de Nigella Lawson van het merkdenken. Een aantrekkelijke schrijfstijl levert een toegankelijk boek vol inspiratie en merkrecepten. Je krijgt gelijk zin om met dit merk-doe-boek aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9789088030345
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

2.3 van de 5
3 stemmen
1
0
0
0
2

Over Marc Oosterhout

Marc Oosterhout is mede-oprichter van N=5, een toonaangevend reclamebureau, met tal van grote opdrachtgevers in binnen- en buitenland. In 2010 werd het bedrijf uitgeroepen tot Bureau van het Jaar. Oosterhout studeerde communicatiewetenschappen en economie. Hij is een prominent merkdeskundige en verschijnt met regelmaat in de media. Eerder schreef hij 'Ondernemende types - Ondernemers zijn net mensen'. In 2013 werd hij benoemd tot voorzitter van de Vea (Vereniging van communicatieadviesbureaus).

Andere boeken door Marc Oosterhout

Over Mirte Stut

Mirte Stut werkt als merkstrateeg bij N=5. Zij studeerde sociaal-culturele wetenschappen en communicatiewetenschap en deed onderzoek naar de invloed van merken op onbewust gedrag.

Andere boeken door Mirte Stut

Inhoudsopgave

1. Mass-clusivity
2. Onverenigbare werelden
3. Conflict
4. Magische missie
5. Keiharde USP
6. Verhaal
7. Verbeelding

Zelf Power Brand worden

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Power Brands