Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Hoe je goed gevonden wordt

Profileer jezelf met social media

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789089651600
Direct te downloaden

Samenvatting

Sommige mensen worden steeds weer gevraagd voor leuke projecten, opdrachten en banen. Toch zijn dat lang niet altijd de 'beste' mensen ... Hoe krijgen zij dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat anderen uw kwaliteiten écht leren kennen, u waarderen en u aanbevelen, en dat ze u vragen voor die leuke, uitdagende klussen waar u goed in bent?

'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. U leert uzelf te presenteren, wie u bent en wat u doet, via onder meer LinkedIn, Twitter en Facebook. Dat doet u op een manier die bij u past, door te laten zien wie u bent: creatief, doelgericht, mensgericht, ...

- Wat u al weet, kent en kunt staat centraal. Dit boek laat zien hoe u dat zichtbaar maakt.
- Hoe wilt u gevonden worden? Gebruik de handige hulpmiddelen om u eigen 'zoekwoorden' vast te stellen en te laten zien waar u goed in bent.
- Hoe zet u social media in voor uw persoonlijke profilering? Lees de talloze praktische tips voor het gebruik van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere online middelen.

U bent al goed - nu nog zorgen dat u goed gevonden wordt!

Specificaties

ISBN13:9789089651600
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:199
Druk:1
Verschijningsdatum:29-3-2013
ISSN:

Expertrecensies (2)

Hoe je goed gevonden wordt!
Brigitte Koehler | 16 juli 2012
In het boek 'Hoe je goed gevonden wordt' geschreven door Tom Scholte en Joris Coppes draait het allemaal om het zichtbaar maken van wat je weet, kunt en kent zodat je door anderen 'gevonden' kunt worden. Door middel van dit boek leer je jezelf profileren met behulp van social media. Met als doel natuurlijk het krijgen van die leuke opdracht of baan.
Lees verder
Hoe je goed gevonden wordt
Erik de Vries | 11 mei 2012
Wie meer wil weten over het effectief inzetten van social media kan zo langzamerhand kiezen uit een waar woud aan titels. Natuurlijk vertonen deze boeken onderling de nodige overlap, en valt het aanbod grofweg in twee categorieën op te splitsen: de theoretische boeken die feitelijk gaan over personal branding, tot uitdrukking gebracht middels het fenomeen social media. Hiernaast staan de praktische titels, die de software zelf ontleden en analyseren ten behoeve van de eindgebruiker.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
3 stemmen
3
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Tom Scholte: ‘Omgaan met social media is een manier van denken’
Erik de Vries 8 juni 2012 Hoewel er inmiddels nogal wat boeken en boekjes beschikbaar zijn over het effectief omgaan met sociale media, zagen Joris Coppes en Tom Scholte er brood in om het aanbod met nog een titel uit te breiden. Het resultaat hiervan, Hoe je goed gevonden wordt, voorziet wat Scholte betreft wel degelijk in een behoefte. Hij legt uit waarom.

Over Tom Scholte

Tom Scholte is adviseur en trainer bij marketing-communicatiebureau Het Merk; hij zorgt ervoor dat organisaties en professionals beter worden gevonden.

Andere boeken door Tom Scholte

Over Joris Coppes

Joris Coppes is commercieel directeur bij AstarteSports; hij begeleidt een groot aantal topsporters met het activeren van hun online merk.

Andere boeken door Joris Coppes

Inhoudsopgave

1. Hoe je goed gevonden wordt
2. Waarom, waarvoor en hoe goed gevonden?
3. Goed gevonden worden door LinkedIn
4. Goed gevonden worden door Twitter
5. goed gevonden worden door Facebook
6. Goed gevonden worden via andere social media
7. Crossmediaal gebruik van social media

Over de auteurs
Bijlagen
1: Format zoekwoorden
2: Competenties inzetbaarheidsprofiel

Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe je goed gevonden wordt