Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Brainbound marketing
VOORDEEL - 67% korting
Brainbound marketing
Brainbound marketing
Paul Hassels Mönning Paul Hassels Mönning is oprichter en eigenaar van DutchmarQ. Als salesgerichte B2B strateeg, programmamanager, trainer en keynote spreker helpt hij B2B bedrijven om te komen tot commerciële groei dankzij het benutten van moderne sales en marketing. Meer over Paul Hassels Mönning
Paul Hassels Mönning: ‘Digitale technieken én klantpsychologie’ Bert Peene 25 february 2014 Klanten zijn kritischer en benutten heel andere informatiekanalen dan voorheen. Het wordt dan ook tijd voor een slimmere commerciële agenda. Daarin spelen volgens Paul Hassels Mönning neuromarketing en klantpsychologie een belangrijke rol. Lees het volledige artikel
Paul Hassels Mönning

Brainbound marketing

Nieuwe online verkoopstrategieën in b2b

Gebonden Nederlands 2013 9789089651877
13 beoordelingen
Verkooppositie 388838 dagen in de top 100
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
29,99
9,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 67% korting

Samenvatting

Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing niet langer werkt. Klanten zijn kritischer dan voorheen en de afstand tot opdrachtnemers neemt toe. Harder 'duwen' via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?

Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je eigen expertise te delen, bijvoorbeeld via webinars, video's, foto's of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning het beste uit twee vakgebieden samen. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen: let's go br@inbound!

Specificaties

ISBN13:9789089651877
Trefwoorden:verkopen, business to business, psychologie, online marketing, neuromarketing, contentmarketing, sales, inbound marketing, marketing automation
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Eric van Arendonk RM | 27 december 2013
'Nieuwe online verkoopstrategieën in B2B' dat is de ondertitel van 'Brainbound marketing'. Eindelijk eens een benadering vanuit B2B, dat was de eerste gedachte die bij me opkwam toen ik het boek van Paul Hassels Mönning voor de eerste keer onder ogen kreeg.Lees verder
Leidraad voor een slimmere commerciële agenda
Bert Peene | 12 december 2013
Zakelijke markten zijn radicaal veranderd. Klanten geven er steeds vaker de voorkeur aan zich eerst te oriënteren en te luisteren naar ervaringen en aanbevelingen vanuit peer groups. Marketing- en salesteams staan daarom voor een belangrijke keus: nog harder ‘pushen’ in de laatste fase van het koopproces, of zo vroeg mogelijk en vooral geduldig aan een succesvolle zakelijke relatie bouwen.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
13 stemmen
11
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Paul Hassels Mönning: ‘Digitale technieken én klantpsychologie’
Bert Peene 25 februari 2014 Traditionele marketing en sales zijn passé. Klanten zijn kritischer en benutten heel andere informatiekanalen dan voorheen. Het wordt dan ook tijd voor een slimmere commerciëlere agenda. Daarin spelen volgens Paul Hassels Mönning digitale middelen, neuromarketing en klantpsychologie een belangrijke rol. Br@inbound marketing noemt hij het en het succes ervan is al meerdere keren bewezen.
Artikel lezen
nieuws
Trends 2014
Pierre Pieterse 27 december 2013 Gepatenteerde blijvertjes onder de noemer ‘trends’ zijn ‘retro & authentiek’, vandaar dat we voor onze inventarisatie een authentieke klassieke glazen sneeuwbol (Franse vinding, circa 1800) een paar keer op zijn kop hebben gehouden waarna een hele sneeuwbui aan onmiskenbare trends naar beneden dwarrelde. We hebben de belangrijkste (management)ontwikkelingen er heel selectief dus arbitrair uitgepikt, te weten: mobiel, big data, Aandacht, balanseconomie en anders organiseren.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over Paul Hassels Mönning

Paul Hassels Mönning is oprichter en eigenaar van DutchmarQ. Als salesgerichte B2B strateeg, programmamanager, trainer en keynote spreker helpt hij B2B bedrijven om te komen tot commerciële groei dankzij het benutten van moderne sales en marketing.

Andere boeken door Paul Hassels Mönning

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: Een nieuw perspectief op B2B-marketing en -sales
1. Een nieuw perspectief op B2B-marketing
2. Een nieuw perspectief op B2B-sales
3. Klantcontact in B2B: digitaal en toch persoonlijk

Deel 2: Beter grip op de ongrijpbare klant
4. Inbound marketing in B2B
5. Breinbrekende business: de rationele klant bestaat niet

Deel 3: Hoe kom je tot een praktische toepassing van Br@inbound?
6. Br@inbound Marketing
7. Br@inbound Marketing in de praktijk

Bronnen
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • E-business
    Marjolein Visser
    E-business
    € 49,95
  • Basiskennis marketing
    Co Bliekendaal
    Basiskennis marketing
    € 49,95
  • 100 Things Every Designer Needs to Know About People
    Susan Weinschenk
    100 Things Every Designer Needs to Know About People
    € 36,99
  • The Conversation Company
    Steven Van Belleghem
    The Conversation Company
    € 28,56
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,00
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brainbound marketing

        Brainbound marketing
        Paul Hassels Mönning
        /