
Brainbound marketing
Nieuwe online verkoopstrategieën in b2b
Gebonden Nederlands 2013 9789089651877Samenvatting
Hoe ga je om met een klant die steeds ongrijpbaarder wordt? Voor die vraag staan zakelijke marketeers in de b2b-markt. Duidelijk is dat traditionele marketing niet langer werkt. Klanten zijn kritischer dan voorheen en de afstand tot opdrachtnemers neemt toe. Harder 'duwen' via nog meer salesinspanningen heeft dus geen zin. Maar wat werkt dan wel?
Dit boek laat zien hoe je klanten kunt verleiden door je eigen expertise te delen, bijvoorbeeld via webinars, video's, foto's of blogposts. Maar dat alleen is niet voldoende. Om een klant écht te prikkelen, moet je precies weten wat hem beweegt. Dat vraagt om kennis van het brein. In dit boek brengt Paul Hassels Mönning het beste uit twee vakgebieden samen. Voor iedereen die op een slimmere manier wil verkopen: let's go br@inbound!
Specificaties
Expertrecensies (2)
Interviews en artikelen (2)
Over Paul Hassels Mönning
Inhoudsopgave
Deel 1: Een nieuw perspectief op B2B-marketing en -sales
1. Een nieuw perspectief op B2B-marketing
2. Een nieuw perspectief op B2B-sales
3. Klantcontact in B2B: digitaal en toch persoonlijk
Deel 2: Beter grip op de ongrijpbare klant
4. Inbound marketing in B2B
5. Breinbrekende business: de rationele klant bestaat niet
Deel 3: Hoe kom je tot een praktische toepassing van Br@inbound?
6. Br@inbound Marketing
7. Br@inbound Marketing in de praktijk
Bronnen
Register
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan