Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Het MerkMenu
Het MerkMenu
Het MerkMenu
Paul Kruijssen Paul Kruijssen is merk- en identiteitbouwer. Hij haalt het beste uit mensen en organisaties met zijn bureau P Projects, Mensen maken het Merk (sinds 1988). Meer over Paul Kruijssen
Preview - Het MerkMenu Justin van Lopik 24 december 2015 In deze preview gaat Paul Kruijssen in op de vier schijven uit Het MerkMenu. Hoe laat je de wereld zien wat jouw organisatie uniek maakt? En hoe betrek je je medewerkers en klanten ook in dit proces? Lees het volledige artikel
Paul Kruijssen

Het MerkMenu

Zet in 11 stappen je organisatie onderscheidend op de kaart

Paperback Nederlands 2015 9789089653017
9 beoordelingen
Verkooppositie 122556 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
22,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Elke organisatie weet dat zichtbaarheid cruciaal is. Maar hoe laat je de wereld zien wat jouw bedrijf of instelling uniek maakt? En hoe zorg je ervoor dat je een consistent beeld uitstraalt?

Met Het MerkMenu zet je in elf stappen je organisatie onderscheidend op de kaart. Dat doe je samen met de mensen die er werken − dat maakt Het MerkMenu zeer krachtig. Je start bij de identiteit en het imago. Want om je te onderscheiden, moet je eerst weten wat jou bijzonder maakt. Op basis daarvan ontwikkel je een creatief concept om te laten zien waar je staat. Door de uitvoering vervolgens te monitoren en zo nodig bij te stellen, zorg je ervoor dat je je communicatiedoelen behaalt en garandeer je dat je uitstraling blijft passen bij je identiteit. Dat smaakt naar meer!

- Gezond menu met 'de schijf van vier': onderzoek, ontwikkeling, uitvoering en monitoring.
- Boordevol praktische opdrachten om met je MerkTeam uit te voeren.
- Geschikt voor grote en kleine organisaties, profit en non-profit.

Specificaties

ISBN13:9789089653017
Trefwoorden:merkenmanagement, imago, merken, identiteit, organisatiestrategie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:20-11-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Rein Hof | 12 februari 2016
Bladerend door Het MerkMenu valt het mij op dat het zeer kleurrijk is. Veel modellen en getekende poppetjes in heldere kleuren. Het oogt fris en nodigt uit om te gaan lezen. Basis is het al eerder aangehaalde MerkModel. Een Schijf van vier, met daarin verwerkt de elf stappen welke je doorloopt om tot het eindresultaat te komen: ik ben Onderscheidend!Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
9 stemmen
9
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - Het MerkMenu
Paul Kruijssen 24 december 2015 In deze preview gaat Paul Kruijssen in op de vier schijven uit Het MerkMenu. Hoe laat je de wereld zien wat jouw organisatie uniek maakt? En hoe betrek je je medewerkers en klanten ook in dit proces?
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Paul Kruijssen

Paul Kruijssen is merk- en identiteitbouwer. Hij haalt het beste uit mensen en organisaties met zijn bureau P Projects, Mensen maken het Merk (sinds 1988). Zijn werkzaamheden liggen op het vlak van consultancy, concept en creatie. Ook is hij freelance docent in het hoger beroepsonderwijs.

Andere boeken door Paul Kruijssen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

Onderzoeken
1 Identiteit
-Wie zijn we?
2 Imago
-Hoe komen we over?
3 Communicatie met je mensen
-Wat willen zij?
4 Communicatiemiddelen
-Waarmee communiceren we?

Ontwikkelen
5 Visie en focus
-Wat wordt de stip op de horizon?
6 Creatief concept
-Hoe val je onderscheidend op in de markt?

Uitvoeren
7 Structuur in de communicatie
-Wat, hoe, wanneer?
8 De middelen
-Wat zet je in?
9 De mensen maken het merk
-Maar hoe dan?

Monitoren
10 Monitoren
-Wat wil je weten en dus meten?
11 Evalueren
-Is het goed?

Over de auteur
Gebruikte inspiratiebronnen

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Thuis ben ik niet zo leuk!
    Jos Burgers
    Thuis ben ik niet zo leuk!
    € 20,00
  • 75 werkvormen voor creatieve sessies
    Josine Gouwens
    75 werkvormen voor creatieve sessies
    € 29,99
  • Waardevolle eenvoud
    Bart Schouten
    Waardevolle eenvoud
    € 29,99
  • De klant energieke organisatie
    Sonja Stalfoort
    De klant energieke organisatie
    € 34,99
  • De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
    Marc Andrews
    De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
    € 37,50
  • COcreatie revolutie
    Stefanie Jansen
    COcreatie revolutie
    € 29,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het MerkMenu

        Het MerkMenu
        Paul Kruijssen
        /