Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Geef je concurrenten het nakijken

Met toegang tot online learning community

Paperback Nederlands 2015 9789090291147
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

Geef je concurrenten het nakijken is een boek voor ondernemers die meer uit hun bedrijf willen halen, maar daar in de praktijk (te) weinig aan toekomen. Het boek biedt hen de mogelijkheid om van een afstandje kritisch naar zichzelf te kijken en te ontdekken wat de gevolgen zijn van hun denken en doen voor het bedrijf. De ondernemer is immers de sleutelfiguur die zijn of haar stempel op de activiteiten drukt. In de waan van de dag raakt dat besef echter wel eens op de achtergrond. Voor elke ondernemer die dat overkomt, bevat dit boek tal van nuttige eye-openers.

Geef je concurrenten het nakijken koppelt de persoonlijke ontwikkeling van de ondernemer aan acht aspecten van het ondernemerschap, gebaseerd op het onderliggend model. Dat model is ‘De Blauwdruk voor een succesvolle BusinessMakeOver’ en het bestaat uit de volgende onderdelen:

- Mindset (hoe spelen onbewuste overtuigingen een rol bij het al dan niet slagen als ondernemer).
- Plannen (met onder andere missie, visie, kernwaarden en begroten).
- Personal branding (van de ondernemer zelf, dus niet van het bedrijf).
- Slimme businesstools (de inzet van slimme internettools en sociale media).
- Team (hoe zorg je dat ze vóór je werken in plaats van dat ze plichtmatig aan de slag gaan).
- Groeikracht (over je bedrijf opschalen en klaar maken voor grote groeikansen).
- Relaxed werken (luister eens wat meer naar je lijf, je energie en je intrinsieke motivatie).
- Hulptroepen (over de kracht van klankborden, mentoring en persoonlijke ontwikkeling).

Grote kracht van het boek is dat het de lezer niet alleen confronteert met het eigen gedrag, maar ook tal van, direct in de praktijk toepasbare tips en adviezen aanreikt. Want Geef je concurrenten het nakijken is vooral een boek dat de lezer laat zien hoe het anders en beter kan. Niet voor niets sluit ieder hoofdstuk van het boek af met de vraag: hoe verdien ik hier geld mee?

Bij het boek krijg je ook exclusief toegang tot de online learning community. Hier staan oefeningen die je kunt doen, er staan opgenomen interviews en er is nog veel meer op deze webpagina te vinden, waardoor het lezen van dit boek je echt brengt wat het belooft. In het boek staat hoe je toegang tot deze webpagina krijgt.

Specificaties

ISBN13:9789090291147
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:166
Uitgever:Powerevents
Druk:1
Verschijningsdatum:24-6-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

Roy van den Anker | 20 juli 2015
Wanneer je ondernemers ongevraagd wilt vertellen dat er dingen zijn die ze in hun onderneming kunnen verbeteren dan moet je van goede huize komen. Als voormalig topsporter, meer dan 25 jaar ondernemerschap en een kwalificatie als beste vrouwelijke ondernemer van Zuid Holland (1998) heeft Tineke Rensen die staat van dienst.Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
5 stemmen
4
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - Geef je concurrenten het nakijken
Tineke Rensen 19 november 2015 Geef je concurrenten het nakijken is een boek voor ondernemers die meer uit hun bedrijf willen halen, maar daar in de praktijk (te) weinig aan toekomen. Tineke Rensen legt in deze preview uit waarom hiervoor wèl de tijd nemen van belang is.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Tineke Rensen

Tineke is in 1998 verkozen tot beste vrouwelijke ondernemer van Zuid Holland. Zij was lid van twee nationale sportteams, Freestyle kayakken en freestyle skiën. Zij werd Nederlands kampioen en behoorde tot de Europese top. Tineke reist de hele wereld rond om te leren van talrijke miljonairs. Zo houdt zij haar ondernemerskennis up to date. Deze kennis deelt zij tijdens haar inspirerende en motiverende lezingen en events voor ondernemers. Daarnaast is ze columnist bij deondernemer.nl en blogt ze via haar eigen blog. Er is veel interesse vanuit de pers voor wat ze doet.

Andere boeken door Tineke Rensen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Geef je concurrenten het nakijken