Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , , , e.a.

LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld

Gebonden Nederlands 2020 9789090337050
Verkooppositie 871Hoogste positie: 26
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

LEF: laat je inspireren door dé marktverstoorders.

Van iconische voorbeelden kun je veel leren, zeker van marktverstoorders. Zij maken namelijk wél het verschil en zorgen ervoor dat hun concurrenten het nakijken hebben. Hoe? Met passie, daadkracht en visie. Marktverstoorders zijn verliefd op wat ze doen. Ze hebben een andere mindset en waardes. Ze nemen harde besluiten als het moet en slapen niet voordat ze hun dromen overtroffen hebben.

In deze editie van LEF pakken we door op het ontrafelen van het geheim van marktverstoorders zodat ook jij ervan kunt leren. Eerlijk, rauw en waardevol. Wij moedigen je aan om ook in jouw markt significant het verschil te gaan maken.

Wat neem jij mee van de iconen in LEF om een marktverstoorder te worden en te blijven?

Specificaties

ISBN13:9789090337050
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Mediatic DCR
Druk:1
Verschijningsdatum:10-12-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (4)

LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Franc van Mourik | 6 februari 2019
Wat doen 22 superondernemers anders dan andere leiders? Wat maakt dat sommige organisaties veel sneller groeien en de markt verstoren? Dat is waar de auteurs van LEF achter proberen te komen. De auteurs Wessel Berkman, Dennis Mensink en Valentijn van der Burg legden de verhalen van de snelste groeiers van Nederland vast.Lees verder
Lef – Het geheim van marktverstoorders ontrafeld?
Rudy Kor | 4 februari 2019
In Lef staan interviews met ondernemers als Atilay Uslu van Corendon, Raymond Cloosterman van Rituals, Won Yip van de Yip groep, Pieter Zwart van Coolblue en Richard Burger van Swapfiets. Benieuwd naar het verhaal achter Picnic sla ik bladzijde 146 open, waar een verslag staat van het interview met Michiel Muller, een van de oprichters van Picnic.Lees verder
LEF - 'Een lekker boek'
Sjors van Leeuwen | 16 januari 2019
Wat doen superondernemers als Pieter Zwart (Coolblue), Frits van Eerd (Jumbo), Raymond Cloosterman (Rituals), Michiel Muller (PICNIC) en Atilay Uslu (Corendon) nu anders dan anderen? Je leest het antwoord in LEF, hét boek over en voor ‘marktverstoorders.Lees verder
LEF - 'Interessante verhalen en mooie foto’s'
Jan Hoogstra | 8 januari 2019
Hoe kom je achter het geheim van echte ondernemers? De auteurs Berkman, Van der Burg en Mensink maken deze geheimen inzichtelijk door 22 topondernemers te interviewen en aan de hand daarvan een raamwerk op te stellen. LEF geeft inzicht in hoe je een topondernemer kunt worden.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.8 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

preview
LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld
Wessel Berkman 30 november 2020 Je merkt het direct. Wanneer je bij een marktverstoorder naar binnenloopt voel, zie en ruik je het. De hartslag is hoger dan ergens anders. Hier gebeurt het. Groei geeft energie, is aanstekelijk en heeft aantrekkingskracht.
preview
LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Wessel Berkman 9 januari 2019 Nederland kent een aantal ondernemers die een enorme impact hebben op ons land. Inspirerende en energieke personen, die door hun ondernemingsgeest een meer dan grote bijdrage leveren.

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Over Kees de Jong

Kees de Jong is al 25 jaar ondernemer. Samen met zijn compagnon richtte hij begin jaren negentig 'Blauw Research' op; sindsdien is hij als initiator, ondernemer of investeerder betrokken bij vele start-ups en bedrijven in binnen- en buitenland. Hij schreef een aantal jaar voor 'Het Financieele Dagblad'.

Andere boeken door Kees de Jong

Inhoudsopgave

Proloog

Expressies van marktverstoorders

De 20 interviews
-Henk Jan Beltman (Tony Chocolonely)
-Wim van der Leegte (VDL)
-Andre Rieu
-Colette van Eerd (Jumbo)
-Daan van Renselaar (Stella)
-Heleen Dura (Peak Capital, Future Food Fund, vmg DQ&A)
-Elkse Doets (Doets Reizen)
-Lucas van Zandvoort (Crocs)
-Bram van Hees (Clafis)
-Ronald en Ton Goedmakers (Vebego)
-Maykel Piron (Amada)
-Robert Hoogstra (Euroma)
-Pieter Boels (Boels)
-Bob van Oosterhoud (Tripple Double)
-Pieter Schoen (Schoe Investments, Dragon’s Den en NLE)
-Lydian Zoetman (Jopen bier)
-Eric Berkhof (Van Mossel)
-Shawn Harris (Orange Wings, Dragon’s Den, Nature’s Pride)
-Ali B
-Claudia Zuidwijk (KvK / Prorail)
-Dick Slootweg (BIdfood)
-Michiel Muller (Picnic)

Het geheim ontrafeld & de ‘Hoe word ik een marktverstoorder’ LEF-scan

De makers

Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LEF Next - Het Geheim van marktverstoorders ontrafeld