
Lees verder
Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts.
Meer over Klaas WeimaGenomineerd voor de PIM Literatuurprijs 2012!
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.
'Verdiende aandacht' beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
Dit praktische boek bevat:
- Strategische inzichten van vijftig visionairs;
- De nieuwste communicatiemodellen;
- 40 aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
- Handige checklists voor sociale merkactivatie;
- Het antwoord hoe uw merkaandacht verdient;
- De 'reisplanner' om uw merk in 6 stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.