Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Grow the core

Laat je merk groeien vanuit je kern

Paperback Nederlands 2013 9789401413091
Verkooppositie 2989
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Samenvatting

In 8 stappen naar een nieuwe manier van bedrijfsvoeren

In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Meestal wordt aangenomen dat u dit het best kunt door steeds nieuwe markten of specialisaties aan te spreken. Maar bijna alle succesvolle bedrijven behouden hun positie aan de top door precies het tegenovergestelde te doen: zij focussen op hun corebusiness.

'Grow the core' biedt inzichten, adviezen en tips om als bedrijf terug te plooien op uw kern en tegelijk te blijven groeien.

Specificaties

ISBN13:9789401413091
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:6-1-2014

Expertrecensies (1)

Johan Bel RM | 20 maart 2014
David Taylor is stichter en managing partner van Brandgym. Als expert in merken schreef hij het Boek ‘Grow the core’ met als ondertitel ‘Laat je merk groeien vanuit de kern’. Zijn pleidooi in dit boek is om in tijden van crisis juist te focussen op de kern en van daaruit groei te zoeken, in plaats van nieuwe markten aan te boren of nieuwe producten te ontwikkelen.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Bedankt
Inleiding

Deel 1: Waarom grow the core?
1. Definitie van de kern
2. Merkstretch, verwaarlozen van de kern
3. Het pleidooi voor de kern

Deel 2: Grow the core-principes
4. De drijfwielen voor kerngroei
5. Vernieuwen of heruitvinden?

Deel 3: Grow the core work-outs
6. Work-out 1: Bak je merk in je product
7. Ontwerp een onderscheidende identiteit
8. Work-out 3: Doorbrekende communicatie
9. Work-out 4: Merkactivering, verder dan aanbiedingen
10. Work-outs 5 en 6: Je distributie opdrijven
11. Work-outs 7 en 8 : Kernextensie

Deel 4: Grow the core plan van aanpak
12. Grow the core – Aan het werk

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Grow the core