Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Kleur verkoopt
Kleur verkoopt
Kleur verkoopt
Hilde Francq Hilde Francq is trend- en colorwatcher. Met haar bedrijf Francq Colors geeft ze klanten creatief maar ook concreet advies over trends en kleuren. Meer over Hilde Francq
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Boekverzorging Daniëlle de Jonge 1 december 2017 Grafieken, foto’s, tekeningen: zomaar een paar voorbeelden van beeldmateriaal in boeken. En dat is dan dus naast de opmaak van boeken, waarbij lettertypes, bladwijzers of simpelweg mooi opgemaakte pagina’s een boek aantrekkelijk maken voor de lezer. Lees het volledige artikel
Hilde Francq

Kleur verkoopt

Gebonden Nederlands 2017 9789401429313
Dit artikel is niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG?
KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE?
HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR?

85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.

Specificaties

ISBN13:9789401429313
Trefwoorden:consumentengedrag, merken, kleuren
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:276
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:31-10-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Kleur verkoopt
Marjolein Boeren-Hermans | 28 juli 2017
Kleurenpsychologie. Een niet op zichzelf staand vak, maar wel een onderwerp dat onderzoekers al jaren bezighoudt. Kleur doet ‘iets’ met mensen. Deels zijn we ons daarvan bewust, en deels gaat dat subtiel, onbewust. Het boek Kleur verkoopt van Hilde Franq neemt ons mee in die onbewuste, subtiele wereld.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Boekverzorging
Daniëlle de Jonge 1 december 2017 Grafieken, foto's, tekeningen: zomaar een paar voorbeelden van beeldmateriaal in boeken. En dat is dan dus naast de opmaak van een boek, waarbij lettertypes, bladwijzers of simpelweg mooi opgemaakte pagina's een boek aantrekkelijk maken voor de lezer.
Artikel lezen
nieuws
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Mooie boeken
Carla Verwijs 16 november 2017 Managementboeken moeten een goed gedegen verhaal vertellen, liefst waar we als lezer wat mee kunnen in de eigen (organisatie)praktijk. De inhoud, daar gaat het toch om.
Artikel lezen
preview
Kleur verkoopt
Hilde Francq 19 juni 2017 In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Hilde Francq

Hilde Francq is trend- en colorwatcher. Met haar bedrijf Francq Colors geeft ze klanten creatief maar ook concreet advies over trends en kleuren. Hilde is lid van de Color Marketing Group, een internationale organisatie van kleurspecialisten. Als geen ander beseft ze dat kleuren en trends essentieel zijn in de marketing van een product. Hilde helpt internationale klanten uit diverse sectoren om de juiste kleuren, materialen, texturen, patronen en vormen voor hun producten te kiezen. Die krijgen een plaats binnen de storytelling van elk merk. Daarnaast geeft Hilde trendlezingen in binnen- en buitenland.

Andere boeken door Hilde Francq

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

INLEIDING

DE WERELD VAN KLEUR
KLEURENPSYCHOLOGIE
KLEURNAME
DE SMAAK VAN KLEUR
KLEUR EN MARKETING
HET BELANG VAN KLEUR VOOR MARKETING
KLEUR EN BRANDING
KLEUR EN VERPAKKING
KLEUREN EN TRENDS
WAT ZIJN TRENDS?
WAAROM ZIJN TRENDS BELANGRIJK?
HOE ONTSTAAN KLEURENTRENDS?
DE FRANCQ COLORS-METHODOLOGIE
EPILOOG
BRONNEN
OVER HILDE FRANCQ
BEDANKT

INTERVIEWS
ERWAN BOUROULLEC
AXEL ENTHOVEN
SEPPE NOBELS
SOFIE DE LATHOUWER
MALAIKA BRENGMAN
FONS VAN DYCK
METTE HAY
INGE ONSEA
SCHOLTEN & BAIJINGS
KARIN MEYN
GERT VOORJANS
CECILIE MANZ
TOM PALMAERTS
ANNE CHAPELLE
DANIELA BOHLINGER EN CLAUDIA GEIDOBLER

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • The Offer You Can't Refuse
    Steven Van Belleghem
    The Offer You Can't Refuse
    € 29,99
  • De perfecte positionering
    Julian Stevense
    De perfecte positionering
    € 29,50
  • Why winners give it all
    Ed Stibbe
    Why winners give it all
    € 27,99
  • Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    Remy Ludo Gieling
    Ontdek de groeikansen van AI - Starten en groeien met kunstmatige intelligentie
    € 24,99
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kleur verkoopt

        Kleur verkoopt
        Hilde Francq
        /