Saved marketing

Paperback Engels 2019 1e druk 9789401454094
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het marketingvak is de voorbije decennia drastisch veranderd. Vijf verschillende modellen volgden elkaar in sneltempo op onder invloed van de beschikbare technologie en klantbenadering van elke periode. In de huidige fase, Marketing 5.0, is er geen plaats meer voor de traditionele 4 P's. Er is nood aan vernieuwde pilaren die fundamenteel H2H zijn: human-to-human.

Dit boek gidst marketeers door de veelheid aan frameworks en theorieën om zowel vandaag als in de toekomst het verschil kan maken. Het biedt marketeers een effectieve manier om zich aan te passen aan de hedendaagse sector waarin de klant centraal staat.

Specificaties

ISBN13:9789401454094
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Sandra Rothenberger

Sandra Rothenberger is een meertalig internationaal academicus, zakenvrouw en consultant. Ze doet onderzoek naar en doceert Strategic Marketing aan de Solvay Business School of Economics & Management.

Andere boeken door Sandra Rothenberger

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Saved marketing