Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
E-Books Strategisch management The Survival Paradox
The Survival Paradox
The Survival Paradox
Fons van Dyck Fons Van Dyck staat al jaren aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. Meer over Fons van Dyck
Lees het volledige artikel
E-book
Fons van Dyck

The Survival Paradox

Change vs stability at Apple and any immortal company

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2019 9789401465663
Verkooppositie 5545
Direct te downloaden
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

In 'The Survival Paradox', renowned corporate survival expert Fons Van Dyck offers any manager a proven guide for lasting survival in the difficult years ahead.

The key to corporate survival lies in mastering a delicate paradoxical balance between the need for change and the need for stability, consistency and continuity. This survival paradox implies that a company that unilaterally focuses on change, or sets extreme short-term objectives, is at great risk of failure. This book stresses the importance of a company's identity and culture as a compass for survival in the long run.

'The Survival Paradox' introduces the unique AGIL paradigm: four key functions that any company has to fulfil to survive. More specifically, an immortal company knows how to ...

- Adapt intelligently to a changing world Achieve its goals with a single-minded strategy
- Engage its employees, stakeholders, partners and customers in a unique, integrated system Guard and preserve its DNA (identity and culture) over time

In combining innovative original research with the story of Apple's wins and failures throughout its turbulent ongoing 40-year history, Van Dyck leads the way to mastering change and thriving in today's age of disruption. 'The Survival Paradox' is a compelling and impassioned plea in favour of long-term thinking, and a survival kit packed with practical do's and don'ts for any entrepreneur.

Specificaties

ISBN13:9789401465663
Trefwoorden:bedrijfscultuur, strategie, identiteit, onderneming, disruptie, overlevingsstrategie
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:264
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:25-9-2019
Hoofdrubriek:Strategisch management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Fons van Dyck

Fons Van Dyck staat al jaren aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. Als doctor in de media- en communicatiestudiesdoceert hij merkstrategie en marketingcommunicatie aan de Vrije Universiteit Brussel. Zijn eerdere werk werd bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs en genomineerd als Managementboek van het Jaar. Van Dyck is een veelgevraagd spreker in de media over merken, strategische communicatie, crisiscommunicatie en reputatiemanagement.

Andere boeken door Fons van Dyck

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Introduction 7
A brief history of Apple 12
How to read this book 19

The AGIL paradigm 21

A• AdapTAtion 41
1 The smart follower 44
2 The customer first 60

G• Goal Attainment 81
3 Follow the money 84
4 Omnipresent 102

I• Integration 121
5 The alignment pact 124
6 Us against them 144

L• Latent pattern maintenance 157
7 The DNA of the company 160
8 The hidden force of culture 180

A moving equilibrium BETWEEN
CHANGE AND STABILITY 203
Finally … 219
Endnotes 222

Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...

  • De onsterfelijke onderneming
    Fons van Dyck
    De onsterfelijke onderneming
    € 29,99
  • What Matters Now
    Gary Hamel
    What Matters Now
    € 29,29
  • Strategisch managen in turbulente tijden
    Norbert Greveling
    Strategisch managen in turbulente tijden
    € 42,95
  • The Innovation Matrix
    Deepika Jeyakodi
    The Innovation Matrix
    € 29,99
  • Leading from the middle
    Koen Marichal
    Leading from the middle
    € 34,50
  • Storing - 9 denkfouten bij het nemen van strategische beslissingen
    Olivier Sibony
    Storing - 9 denkfouten bij het nemen van strategische beslissingen
    € 24,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Survival Paradox

        The Survival Paradox
        Fons van Dyck
        /