Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Act human
Act human
Act human
Karel Demeester Karel Demeester begeleidt fabrikanten en retailers in meerdere B2B- en B2C-sectoren in hun digitale reis from passion to purchase. Meer over de auteurs
Act human - Waarom succesvolle organisaties investeren in relaties Justin van Lopik 12 january 2021 Als je begrijpt hoe die relaties tot stand komen tussen de mens en zijn omgeving en hoe men hieruit voldoening en zingeving put, dan kun je erop ingrijpen. Act human biedt marketeers de holistische mensvisie die tot dit begrip kan leiden. Een preview Lees het volledige artikel
Karel Demeester, Sarah Steenhaut, Jan Callebaut

Act human

Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties

Gebonden Nederlands 2021 9789401472135
Verkooppositie 624
Gebonden | NL € 29,99 E-book | NL € 23,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Voor meer menselijkheid in een chaotische wereld

'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'

Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.

Willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere, complexe tijden? Dan moeten we met dat stereotype komaf maken. Het is tijd om te doen wat we het beste kunnen: onszelf heruitvinden. Bye bye marketeer, hello Human Activator.

Human Activators vertrekken vanuit de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. Digitalisering en nieuwe businessmodellen vormen daarbij geen doel op zich maar worden ingezet als krachtige instrumenten om langdurige relaties te bouwen.

Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, researchers, communicatie-, data- en digitale experten en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, werkten mee aan dit boek. Samen met de drie hoofdauteurs tonen ze aan welke errors de marketing van vandaag teisteren, hoe de marketing van morgen een collectieve opdracht is, en waarom de chaos omarmen de toekomst van de Human Activator veiligstelt.

- Marketing gaat over het activeren van menselijke relaties.
- Dat is wat de marketeer zou moeten doen.
- Dit is wat de Human Activator doet.

Specificaties

ISBN13:9789401472135
Trefwoorden:marketing, klanttevredenheid, consumentengedrag, consument, klantrelaties
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:11-1-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Act human - Waarom succesvolle organisaties investeren in relaties
Karel Demeester 12 januari 2021 Als je begrijpt hoe die relaties tot stand komen tussen de mens en zijn omgeving en hoe men hieruit voldoening en zingeving put, dan kun je erop ingrijpen. Act human biedt marketeers de holistische mensvisie die tot dit begrip kan leiden. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Karel Demeester

Karel Demeester begeleidt fabrikanten en retailers in meerdere B2B- en B2C-sectoren in hun digitale reis from passion to purchase. Gebaseerd op meer dan 15 jaar ervaring bij toonaangevende verkoop- en marketingbedrijven, heeft hij een unieke expertise opgebouwd in het beïnvloeden van omni-channel koopgedrag.

Andere boeken door Karel Demeester

Bekijk alle boeken

Over Sarah Steenhaut

Sarah Steenhaut is reeds meer dan 10 jaar strategisch adviseur. Ze werkte op C-niveau voor toonaangevende bedrijven, challengers en start-ups in B2B- en B2C-omgevingen. Ze is ook professor Digital Marketing aan de Universiteit Gent.

Andere boeken door Sarah Steenhaut

Bekijk alle boeken

Over Jan Callebaut

Jan Callebaut is ondernemer en opinieleider in marketing- en communicatiestrategie. Hij is een van de grondleggers van het moderne diagnostisch marktonderzoek, dat vandaag gebruikt wordt door de meeste marktonderzoekers. 30 jaar ervaring in wereldwijd onderzoek in tal van sectoren maakt Jan een expert in het begrip van de drivers en motivaties van mensen.

Andere boeken door Jan Callebaut

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Vaarwel marketeer, welkom Human Activator 7
De uitdaging – Omarm de chaos: omgaan met de onzekerheden van vandaag 11

DEEL 1/HET CONCEPTUELE KADER 20
HOOFDSTUK 1
ONZE VISIE OP DE KERNTAAK VAN MARKETING 23
INTERMEZZO De Human Drivers als leidraad in coronatijden? 40

HOOFDSTUK 2
VAN EEN GOODS DOMINANT LOGIC NAAR
EEN SERVICE DOMINANT LOGIC 43
INTERMEZZO Valckenier: van autodealer naar mobility partner 59

HOOFDSTUK 3
AANDACHT VOOR DE TRIPLE BOTTOMLINE:
PEOPLE, PROFIT, PLANET 62
INTERMEZZO Het Integratiepact: een proces in drie stappen 66
# RESET DEEL 1 71

DEEL 2/HET TOEPASSINGSKADER 72
HOOFDSTUK 4
RELATIES BOUWEN IN EEN GEFRAGMENTEERDE
SAMENLEVING 75
INTERMEZZO Ringland: gefragmenteerde doelgroepen verbinden 81

HOOFDSTUK 5
DE CUSTOMER JOURNEY ALS KOMPAS VOOR
SUCCESVOLLE KLANTENRELATIES 83
INTERMEZZO Hoe Sylphar een sterke internationale omnichannel speler werd 96

HOOFDSTUK 6
STERKE MERKEN INVESTEREN IN LIFETIME VALUE (LTV) 99
INTERMEZZO Energetica Natura: de value proposition scherpstellen 107

HOOFDSTUK 7
WAT VERWACHT DE E-COMMERCEKLANT? 110
INTERMEZZO De diepere drijfveren van de dealzoekers 121

HOOFDSTUK 8
MARKETINGCOMMUNICATIE IN EEN HYBRIDE WERELD 124
INTERMEZZO Spacewell: making buildings work for people 138

HOOFDSTUK 9
TRANSFORMEREN EN PRESTEREN: EEN
UITDAGENDE KRACHTTOER 141
INTERMEZZO Walmart: een oldskool retailer daagt Amazon uit 152
# RESET DEEL 2 153

DEEL 3/HET ORGANISATIEKADER 156
HOOFDSTUK 10
BYE BYE MARKETEER, HELLO HUMAN ACTIVATOR! 159

HOOFDSTUK 11
BEDRIJFSCULTUUR EN ORGANISATIE ALS
ACT HUMAN-KATALYSATOR 166
INTERMEZZO Skeyes: van administratieve organisatie naar service-ecosysteem 173

HOOFDSTUK 12
DE KRACHT VAN HET COLLECTIEF 175
# RESET DEEL 3 180

ERROR RESET #1-TO-1: LATEN WE SAMEN DE CHAOS OMARMEN 181
Dankwoord 184

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Act human
    Karel Demeester
    Act human
    € 23,99
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 31,50
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 76,95
  • De plakfactor
    Dan Heath
    De plakfactor
    € 20,99
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Act human

        Act human
        Karel Demeester , Sarah Steenhaut , Jan Callebaut
        /