50 gasten
gids voor gast en gastheer
Paperback NL 2013 1e druk 9789402102727Samenvatting
'Goedenavond, kan ik u helpen?'
'Goeienavond, wij willen een hapje eten.'
'Heeft u gereserveerd?'
De gast kijkt zeer beledigd, alsof 'gereserveerd' een onuitsprekelijk vies woord is dat in beschaafde kringen niet wordt gebezigd en kijkt de ober met minachting aan.
'Nee, moest dat dan?'
'Nou, het is nogal druk en ik heb het komende anderhalf uur zeker geen plek"
"Nou zeg, we zijn maar met zijn tweetjes! Daar heeft u toch wel plek voor?
Dit is nou een typisch gesprek met een 'Binnenloper', één van de restaurantbezoekers die in '50 Gasten' wordt beschreven. Als je in een restaurant werkt ben je eraan gewend: sommige mensen leren het ook nooit! Gelukkig bestaan er ook nog 'De Goddelijke Gast' en 'De Onzichtbare Gast'!
Ontdek hoe je moet omgaan met moeilijkere gevallen als 'De Wijngast' en 'De Volle Handen Besteller' en herken jezelf in 'De Mayo Gast' of 'De Meenemer'. Neem een lekker apéritiefje en leer hoe je de perfecte ober of serveerster wordt!
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan