Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het Klein ABC - Overtuigend Pitchen voor Ondernemers

Omdat jouw bedrijf een goede pitch verdient

Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789402245097
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

“De eerste keer dat ik op het podium stond was ik vijftien jaar, en moest ik voor de allereerste keer in mijn leven een solo zingen. Toen ik naar de microfoon liep, dacht ik: ‘Kan ik die hoge C nog wel halen’? En: ‘Weet ik mijn tekst nog wel’?

Pitchen levert voor veel ondernemers soortgelijke gedachten op. Ongemak, spanning, maar ook ‘Hoe ga ik het nou dadelijk precies vertellen’? Met mijn bedrijf Dikscommuniceert begeleid ik ondernemers die overtuigend en onderscheidend willen kunnen pitchen. Want de kracht van het delen van jouw eigen ervaring wordt vaak onderschat.”

Specificaties

ISBN13:9789402245097
Trefwoorden:pitch, ondernemer
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:104
Uitgever:Boekscout
Druk:1
Verschijningsdatum:11-5-2018

Expertrecensies (1)

recensie
Het Klein ABC - Overtuigend Pitchen voor Ondernemers - 'Voldoet aan de verwachtingen'
Annemiek Sierhuis | 3 augustus 2018
Dit boek is zeer de moeite waard. Het boek heeft een mooi, klein vierkant formaat en 100 pagina's met zinvolle content. Schrijfster Diks is sinds 3 jaar onderneemster en heeft al de Boekgoud Publieksprijs 2017 gewonnen met haar vorige boek 'Het Groot ABC voor Blijer Presenteren'. Ik ben niet bekend met dat boek maar lees met veel plezier in de kleine versie.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
8 stemmen
7
1
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Het Klein ABC, overtuigend pitchen voor ondernemers
Marjolein Diks 21 juni 2018 Na het succes van Het Groot ABC voor Blijer Presenteren dat de Boekgoud Publieksprijs 2017 won, had Marjolein de smaak te pakken en schreef een tweede boek. En dat werd Het Klein ABC, overtuigend pitchen voor ondernemers.

Over Marjolein Diks

Het verhaal van Marjolein Diks als ondernemer begint op 28 februari 2015 als zij besluit om na een lange communicatiecarrière bij de Rijksoverheid een ander pad in te slaan. Zij zag collega’s in hun presentatie worstelen met zichzelf en hun taaie boodschappen. Ze zag de aandacht van het publiek wegtrekken en de belangrijke boodschap niet landen. De boodschap van een blije spreker heeft meer impact. En verdient het om gehoord te worden.

Andere boeken door Marjolein Diks

Inhoudsopgave

A Authenticiteit
B Bodylanguage en ander ongemak
C Contact maken
D Doel
E Energie of perfectie?
F Focus
G Groep
I Interactie
I Introductie en bruggetjes
K Kernboodschap
N Netwerken
O Onderscheiden
O Ontspanning en Oefening
O Overtuigen
P Pitchen
P Podiumvrees
P PowerPoint
R Rust en stilte
T Tijd
Z Zelfvertrouwen

Plug & Pitch nieuws!
Notities

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het Klein ABC - Overtuigend Pitchen voor Ondernemers