Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing E-mailmarketing in 60 minuten
E-mailmarketing in 60 minuten
E-mailmarketing in 60 minuten
Jordie van Rijn Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen. Meer over Jordie van Rijn
E-mailmarketing. Belangrijker dan ooit Justin van Lopik 16 april 2013 Het is een paradox. Marketeers zijn zo druk met het behalen van doelen, dat ze er niet aan toekomen. E-mailmarketing expert Jordie van Rijn laat in zijn boek E-mailmarketing in 60 minuten zien hoe je slimmer kunt mailen. Een blog van Van Rijn. Lees het volledige artikel
Jordie van Rijn

E-mailmarketing in 60 minuten

Paperback Nederlands 2013 9789461260505
7 beoordelingen
10
Voormalig #2Totaal 5 dagen
Verkooppositie 15865101 dagen in de top 100
Paperback | NL € 12,50 E-book | NL € 12,50
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
12,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee u snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe valt u op in de overvolle inbox van uw klant?

E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe u een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe u succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.

Als lezer van het boek kunt u gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

"Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt."
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.

"Een must voor elke dialoogmarketeer!"
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.

"He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you."
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

Specificaties

ISBN13:9789461260505
Trefwoorden:internetmarketing, e-mail, online marketing, segmentatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:13-4-2013
Hoofdrubriek:Marketing
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (1)

Daniëlle de Jonge | 11 juni 2013
Als het gaat om e-mailmarketing dan is mijn interesse snel gewekt. Ik zie veel bedrijven die er 'iets' mee doen. Heel verstandig als u het mij vraagt, want het is een uitstekende manier om contact te leggen en houden met klanten. Dat merk ik bij mijn eigen online activiteiten en ook klanten help ik vaak met het integreren van online marketing in hun salesproces.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
7 stemmen
7
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

column
E-mailmarketing. Belangrijker dan ooit
Jordie van Rijn 16 april 2013 Het is een paradox. Marketeers zijn zo druk met het behalen van doelen, dat ze er niet aan toekomen. E-mailmarketing expert Jordie van Rijn laat in zijn boek E-mailmarketing in 60 minuten zien hoe je slimmer kunt mailen. Dat start met een sterke strategie, maar die helemaal doorvoeren tot voorbij de inbox. Want daar moet de magie plaatsvinden. Een blog van Jordie van Rijn.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen. Jordie is actief bij de e-mailcouncil van branchevereniging DDMA als lid van de kennis- en redactiecommissie en heeft diverse e-mailmarketing brancheonderzoeken uitgevoerd, onder andere binnen de travel, automotive en financiële dienstverlening. Jordie heeft in de afgelopen tien jaar gewerkt met zowel grote als kleine bedrijven, in Nederland met onder andere AEGON, Endemol, FNV, Roche en KLM. Op de momenten dat Jordie niet bezig is met consultancy of optimalisatie voor bedrijven, droomt, spreekt, traint, denkt en schrijft hij als internationaal erkend e-mailgeek graag over onlinemarketing. Twitter: @jvanrijn, en speciaal voor Nederland: @emailmonday Website: www.emailmonday.com

Andere boeken door Jordie van Rijn

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Voordelen en uitdagingen
2. E-mailmarketingstrategie
3 De e-mailwaardepropositie
4. Groeien naar volwassen e-mailmarketing
5. De waarde van het apenstaartje
6. Impactvolle e-mails schrijven
7. Testen en optimaliseren van e-mailings
8. Het vergroten van e-mailbereik
9. Slimmer segmenteren en targetten
10. Van één kanaal naar omni-channel
11. De klantlevenscyclus en event driven e-mail
12. Kies de juiste e-mailmarketingpartner en tools

Dankwoord
Over de auteur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • LinkedIn Marketing in 60 minuten
    Martine Meijburg
    LinkedIn Marketing in 60 minuten
    € 12,50
  • Facebookmarketing in 60 minuten
    Marcel van der Heijden
    Facebookmarketing in 60 minuten
    € 12,50
  • Bloggen als een pro in 60 minuten
    Elja Daae
    Bloggen als een pro in 60 minuten
    € 12,50
  • Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten
    Maaike Gulden
    Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten
    € 9,95
  • Content Strategy for the Web
    Kristina Halvorson
    Content Strategy for the Web
    € 36,99
  • Mobile webdesign
    Luke Wroblewski
    Mobile webdesign
    € 11,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-mailmarketing in 60 minuten

        E-mailmarketing in 60 minuten
        Jordie van Rijn
        /