Lees verder
Martine Meijburg is oprichter en managing partner van Second Degree, een specialistisch bureau met 100 procent focus op LinkedIn marketing.
Meer over Martine MeijburgLinkedIn Marketing in 60 minuten
Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789461260543Samenvatting
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet u het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedInexpert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn.
Dit boek praat u in 60 minuten bij over LinkedInmarketing. Daarna kunt u direct aan de slag! U hoeft niet meteen uw marketingbudget te verhogen, want er zijn al veel gratis mogelijkheden op LinkedIn voor bedrijven. Meijburg heeft de verschillende marketingmogelijkheden overzichtelijk in kaart gebracht en geeft daarnaast praktische tips en tricks voor zowel de betaalde als gratis marketingtools.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Martine Meijburg
Inhoudsopgave
-Wat is LinkedIn?
-De waarde van LinkedIn
-LinkedIn in Nederland
-Mobiele apps
-Over dit boek
Deel 1 LinkedIn in de marketingstrategie
1. Focus
2. Aan de slag
Deel 2 Owned media op LinkedIn
3. De basis
4. Bouw aan je merk en community
Deel 3 Betaalde media op LinkedIn
5. Voordat je begint
6. Advertentiemogelijkheden
Deel 4 Verdiende aandacht
7. Content is king!
8. Conversatie en interactie
9. Maak het je doelgroep makkelijk
10. Tools
Dankwoord
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan