Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

LinkedIn Marketing in 60 minuten

Paperback Nederlands 2013 1e druk 9789461260543
10
Voormalig top 10Totaal 4 dagen
Voormalig top 100Totaal 90 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet u het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedInexpert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn.

Dit boek praat u in 60 minuten bij over LinkedInmarketing. Daarna kunt u direct aan de slag! U hoeft niet meteen uw marketingbudget te verhogen, want er zijn al veel gratis mogelijkheden op LinkedIn voor bedrijven. Meijburg heeft de verschillende marketingmogelijkheden overzichtelijk in kaart gebracht en geeft daarnaast praktische tips en tricks voor zowel de betaalde als gratis marketingtools.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461260543
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:13-6-2013
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
LinkedIn Marketing in 60 minuten
Sebastiaan van der Valk | 4 maart 2015
LinkedIn profiel, maar wil je er wel mee aan de slag? Of toe aan een volgende stap op LinkedIn? Dan raad ik je aan om het boek ‘LinkedIn marketing in 60 minuten’ van Martine Meijburg te lezen!
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
7 stemmen
4
2
0
1
0

Over Martine Meijburg

Martine Meijburg is oprichter en managing partner van Second Degree, een specialistisch bureau met 100 procent focus op LinkedIn marketing. Voor de start van Second Degree werkte Meijburg als accountmanager marketing solutions bij LinkedIn BeNeLux. Meijburg is daarnaast als social expert verbonden aan Frankwatching.com en publiceert regelmatig over LinkedInmarketing op het grootste online platform van Nederland. Ze verzorgt ook diverse marketingtrainingen over LinkedIn voor Frankwatching Trainingen.

Andere boeken door Martine Meijburg

Inhoudsopgave

Inleiding
-Wat is LinkedIn?
-De waarde van LinkedIn
-LinkedIn in Nederland
-Mobiele apps
-Over dit boek

Deel 1 LinkedIn in de marketingstrategie
1. Focus
2. Aan de slag

Deel 2 Owned media op LinkedIn
3. De basis
4. Bouw aan je merk en community

Deel 3 Betaalde media op LinkedIn
5. Voordat je begint
6. Advertentiemogelijkheden

Deel 4 Verdiende aandacht
7. Content is king!
8. Conversatie en interactie
9. Maak het je doelgroep makkelijk
10. Tools

Dankwoord
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LinkedIn Marketing in 60 minuten