
Lees verder
Maaike Vrenken is zelfstandig organisatie veranderkundige met inmiddels ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven.
Meer over de auteurs‘Kern van de zaak’ is een pleidooi voor waardecreatie met de klant in het hart. Een boek over hoe je écht betekenisvol kunt zijn voor je klant. Blijvend, oprecht en van binnenuit.
We ervaren bijna allemaal, dagelijks en aan den lijve, dat je als klant – nog steeds – niet gehoord of gezien wordt, niet serieus genomen wordt. Dat je bij veel organisaties nog steeds niet het gevoel krijgt dat jíj, klant, de kern van de zaak bent. Of je nou klant bent in de hoedanigheid van consument, student, bewoner, verzekerde, patiënt of anderszins.
Dat is toch vreemd?
De kernvraag is: ‘Hoe zorg je ervoor, dat je in de ogen van de klant betekenisvol bent en blijft en dus échte waarde creëert – als mens en als organisatie?’
Het meest simpele antwoord is: zorg voor een True-Value-Connection en geef daarbij de klant de plek die hij verdient: een plek in het hart. Dit boek legt stap voor stap en met tal van sprekende voorbeelden uit, wat dat is, een True-Value-Connection. Het is een model, maar ook een filosofie: een nieuwe manier van denken over en kijken naar organisaties.
Dit boek geeft een originele en scherpe kijk op waar het in organisaties écht om gaat en bovendien praktische handvatten om bestendige, échte waarde te creëren voor je klanten, burgers, patiënten, studenten enzovoort.
Dit boek kan worden gelezen als een managementboek – hoe organisaties waarde(n)vol te maken voor de toekomst – maar ook als een boek over persoonlijk leiderschap en effectiviteit – hoe je te verbinden met dat wat er voor jou écht toe doet.
Dit boek is geschreven vanuit passie voor de klant. Vanuit zorg voor organisaties en vertrouwen in menselijke verbindingen. Vanuit jarenlange verworven ervaring met de voeten in de klei van toonaangevende organisaties. Vanuit een simpel maar krachtig conceptueel model. Vanuit de overtuiging dat iedereen waarde(n)vol wil zijn én blijven, als mens en als organisatie.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken