Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

#parentfriendly marketing

New Generation Parents gelukkig maken

Gebonden Nederlands 2019 1e druk 9789463371933
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een nieuwe generatie ouders, de millennials, breekt massaal met gevestigde tradities. Oude reclamegewoonten werken voor deze ouders niet meer. Ze verwachten een andere tone of voice van merken en zijn ultradigitaal gericht. Rode wijn op een witte jurk is en blijft, zelfs met een witter-dan-wit-wasproduct, ellendig. Deze ouders willen daarnaast ook iets voor zichzelf. Verwar parent-friendly dus zeker niet met kids-friendly.

Hoe scoor je als merk of als bedrijf bij deze New Generation Parents? Aan de hand van verschillende voorbeelden uit diverse sectoren, met best én worst practices, helpt Maison Slash je op weg om gezinnen te bereiken. Eerlijkheid, authenticiteit, transparantie, beleving en maatschappelijk engagement zijn daarbij sleutelbegrippen.

Parentfriendly marketing is marketing weg van het belerende, weg van hard roepen dat je de beste bent. Het is marketing van context boven content, van vertrouwen bouwen en relevant zijn voor kinderen én ouders. Parentfriendly marketing speldt niemand iets op de mouw, maar spreekt de taal van een nieuwe generatie ouders.

Maison Slash is het onlineplatform van Ingrid Renders en Anne Cornut, met 50.000 unieke lezers per maand, waar je alles leest over lifestyle in de wereld van gezinnen. Daarnaast is het ook het allereerste parentfriendly marketing & creative agency van de lage landen.

Ingrid Renders is mediamadam en storyteller in hart en nieren, met een verleden bij o.a. Eén, Ketnet en Bruzz.
Anne Cornut heeft een salesachtergrond en kent dankzij haar populaire familieblog, www.mamavanvijf.be, de influencing-wereld op haar duimpje.

Specificaties

ISBN13:9789463371933
Trefwoorden:ouders, millennials
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:176
Uitgever:Pelckmans
Druk:1
Verschijningsdatum:4-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Anne Cornut

Anne Cornut heeft een salesachtergrond en kent dankzij haar populaire familieblog, www.mamavanvijf.be, de influencing-wereld op haar duimpje. Maison Slash is het onlineplatform van Ingrid Renders en Anne Cornut, met 50.000 unieke lezers per maand, waar je alles leest over lifestyle in de wereld van gezinnen. Daarnaast is het ook het allereerste parentfriendly marketing & creative agency van de lage landen.

Andere boeken door Anne Cornut

Over Ingrid Renders

Ingrid Renders is mediamadam en storyteller in hart en nieren, met een verleden bij o.a. Eén, Ketnet en Bruzz. Maison Slash is het onlineplatform van Ingrid Renders en Anne Cornut, met 50.000 unieke lezers per maand, waar je alles leest over lifestyle in de wereld van gezinnen. Daarnaast is het ook het allereerste parentfriendly marketing & creative agency van de lage landen.

Andere boeken door Ingrid Renders

Inhoudsopgave

1. What's in a name?
Plak er eens een woord op
Waarom dit boek?
Ingrid/Anne/Big Bang

2. New Generation Parents
Generatie of zeitgeist?
NGP's zijn niet per definitie millennials
NGP's en 12 trends en kenmerken
1. Meerdere identiteiten
2. Klassieke gezinnen passé?
3. Framily is de familie die je zelf kiest
4. Wat is volwassen?
5. Digitaal is normaal
6. Op zoek naar vertrouwen
7. Flirten met perfectie
8. Oeist? Druk!
9. Alles komt terug
10. Bewuster consumeren
11. New Generation Dads
12. Heilige huisjes aan diggelen

3. Een nieuwe realiteit
Het einde van de vakjes
Ouders in een andere tijdgeest, realiteit én context
De advertentiewereld valt uiteen
Een 'digitaal' marketingplan, of gewoon marketingplan?
Meten is niet altijd weten

4. #parentfriendly marketing
Het SLASH-model voor een #parentfriendly campagne
Kies je funderingen met zorg
1. Durf te kiezen
2. Brand awareness of harde conversie?
3. Lange of korte termijn?
4. Budget

#parentfriendly bouwstenen om mee te slashen
1. Stop eindelijk met pushen
2. Kids friendly versus parent friendly
3. Vergeet de context niet!
4. Stem je tone of voice af
5. Ken je publiek, ken je klanten

Nawoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        #parentfriendly marketing