Oriënteren, netwerken en solliciteren
voor strategen, managers en directeuren
Paperback Nederlands 2021 1e druk 9789464501476Samenvatting
De markt verandert voortdurend. Je solliciteert dan ook niet meer op rollen, maar op uitdagingen. Het is belangrijk dat je goed weet welke problemen je oplost. Die nieuwe baan komt je niet aanwaaien. Je moet er wel wat voor doen.
Tips zijn welkom om een onderscheidend cv en LinkedIn-profiel op te stellen. En hoe verken je daarna de arbeidsmarkt? Wat zijn de verschillende netwerkstrategieën? Hoe helpt LinkedIn hierbij? Hoe kom je ertussen? Hoe voer je een onderscheidend sollicitatiegesprek? En ook interessant: hoe overtuig je de ander met je lichaamstaal?
Dit boek helpt je met alle stappen in het proces. Zodat jij als winnaar uit het proces komt en die nieuwe baan aan jou wordt gegund.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan