Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Mijn naam is Paul Bringmann en ik sta voor lekker eten

De visie van de oprichter van La Place

Paperback Nederlands 2012 9789490085308
Niet leverbaar.

Samenvatting

Paul Bringmann is de geestelijk vader van de succesvolle horecaformule La Place, opgericht in 1987:
- 245 miljoen euro omzet
- 18 procent van de omzet van V&D
- 35 miljoen bezoekers
- Meer dan 200 locaties
- 5500 medewerkers
- Gemiddelde leeftijd: 21 jaar
- 60 procent vrouwen in dienst
- 1,18 procent ziekteverzuim

Zijn 8 stelregels voor klantgericht ondernemen staan centraal in deel 3 van de boekenreeks Retaildenkers. Paul Bringmann is Retaildenker sinds 1948.

Specificaties

ISBN13:9789490085308
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:27-10-2012
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

4.5 van de 5
4 stemmen
3
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Rupert Parker Brady

Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in retail en marketing. Hij is founding editor van de tijdschriften RetailTribune en MarketingTribune; geestelijk vader van de Retailer van het jaar en de Elsevier Retail Summit. Naast zijn werkzaamheden als uitgever en auteur van Retaildenkers, is Rupert actief als hoofdredacteur van RetailVisie, een platform over steden.

Andere boeken door Rupert Parker Brady

Over Maarten Beernink

Maarten Beernink is gespecialiseerd in foodretail en foodservice en werkte onder meer voor supermarktmedia Distrifood en Foodmagazine. Hij is verbonden aan het FoodService Instituut (FSIN) als expert foodservice en blogt over klantgericht ondernemen. Als hoofdredacteur van Elsevier Retail interviewde hij talloze topondernemers in de totale retailbranche. Maarten is uitgever en auteur van Retaildenkers.

Andere boeken door Maarten Beernink

Inhoudsopgave

Aanbeveling: Mark McKeon
Aanbeveling: Droes Prinsen
Aanbeveling: Gretel Weiss
Profiel van een horecaman pur sang
De vrijdagproeverij
De expansie

De acht stelregels van Paul Bringmann

-Schoenmaker blijf bij je leest
-Een beetje zwanger bestaat niet
-In der Beschänkung zeigt sich der Meister
-Nog gust no glory
-Goede mensen maken goede producten
-Doe alleen waar je echt in gelooft
-Prijs maakt volume, volume maakt prijs
-Restaurants maken is continu innoveren

Conclusie
Bronnen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mijn naam is Paul Bringmann en ik sta voor lekker eten