Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789491560491. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
VOORDEEL - 10% korting

Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)

Succesvolle contentstrategie op basis van het B-model

Paperback Nederlands 2018 9789024421152
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 3923135 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
24,95
22,50
VOORDEEL - 10% korting

Samenvatting

Het 'Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)' is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren.

De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.

Specificaties

ISBN13:9789024421152
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:4
Verschijningsdatum:1-11-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.8 van de 5
104 stemmen
58
2
22
9
13

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Patrick Petersen: ‘Bedrijven moeten de streetcredits opnieuw verdienen’
Ronald Buitenhuis 9 maart 2015 Auteur, docent, ondernemer en spreker Patrick Petersen spreekt bij zijn lezingen en cursussen weleens managers die de weg kwijt lijken te zijn in het nieuwe marketinglandschap. Maar pasklare antwoorden zijn er helaas niet. Het is anno 2015 een constant schakelen voor de marketeer waarbij het draait om content, beleving en engagement in plaats van producten met gekochte aandacht door de strot van een consument douwen.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Patrick Petersen

Patrick Petersen RDM MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement en de moderne contentstrategie. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voorwoord
Introductie

1. Bewustzijn & Bekijken: Impact van contentmarketing
2. Het B-model framework voor de contentstrategie
3. Bepalen en Beslissen: Doelen en archetypering
4. Boeien en binden met contentvormen van waarde
5. Beleven, Betrekken & Beïnvloeden: Engaging storytelling en persuasion
6. Be SMART: KPI’s, ROI, metrics en meer analyses
7. Het ContentStrategiePlan (CSP) en de contentkalender

Register #HCS4

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)