Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789491560491. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
VOORDEEL - 7% korting

Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)

Succesvolle contentstrategie op basis van het B-model

Paperback Nederlands 2018 9789024421152
10
Voormalig top 10Totaal 23 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
23,95
22,50
VOORDEEL - 7% korting

Samenvatting

Het 'Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)' is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren.

De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.

Specificaties

ISBN13:9789024421152
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Uitgever:Boom
Druk:4
Verschijningsdatum:1-11-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.8 van de 5
104 stemmen
58
2
22
9
13

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick Petersen

Online strateeg en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af aan de HEAO op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV), docent, consultant en spreker voor Speakers Academy werkt(e) hij voor onder andere Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, de Roterogroep en Delta Lloyd en bracht zijn inzichten in praktijk. Hij is fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, MarketingInnovatie.org en zijn eigen OnlineMarketeer.TV.

Andere boeken door Patrick Petersen

Inhoudsopgave

Dankwoord
Voorwoord
Introductie

1. Bewustzijn & Bekijken: Impact van contentmarketing
2. Het B-model framework voor de contentstrategie
3. Bepalen en Beslissen: Doelen en archetypering
4. Boeien en binden met contentvormen van waarde
5. Beleven, Betrekken & Beïnvloeden: Engaging storytelling en persuasion
6. Be SMART: KPI’s, ROI, metrics en meer analyses
7. Het ContentStrategiePlan (CSP) en de contentkalender

Register #HCS4

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek ContentStrategie 4 (#HCS4)