Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Paperback Nederlands 2015
Verkooppositie 5416
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Medewerkers bepalen het succes van een organisatie! Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe je dat? Door te investeren in een sterk werkgeversmerk. En door te communiceren op een manier die het employer brand in al zijn facetten tot leven laat komen.

Toch is er nog (te) weinig aandacht voor dit onderwerp. In dit vakboek vindt u daarom alle informatie over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gebundeld. U leert wat de rol is van het werkgeversmerk, hoe u het DNA van een merk ontdekt en hoe u met communicatie een plek verovert voor het employer brand in het brein van passende (potentiële) medewerkers.

Het boek is bedoeld voor zowel HR- als communicatieprofessionals en dient als aanvulling op de vakliteratuur van relevante opleidingen.

Specificaties

ISBN13:9789491560736
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:250
Druk:1
Verschijningsdatum:14-1-2015

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. Ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en in communicatie
2. Wat is arbeidsmarktcommunicatie?
3. Positionering, werkgeversmerk en employee value proposition
4. Communicatiestrategie en communicatie-instrumenten
5. Mediastrategie
6. Creatief concept
7. Media en middelen
8. De werken bij-site
9. Executie, meting en evaluatie
10. Kritiek en regelgeving

Cases
-Rabobank ICT
-Positionering Accon avm
-Communicatiestrategie VTL
-Creatief concept Defensie
-Middelenplan consultancybureau
-Eneco werken bij-site
-Werving pedagogisch medewerkers Schakenbosch
-Misleidende reclame

Index
Bronnenlijst

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z