VOORWOORD
PROLOOG
DEEL I: HET OUDE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 1 Petertje Pril, Polletje Pree en Dikkertje Duxon en de Shell Answer Man
HOOFDSTUK 2 Passievolle verhalen die het waard zijn om te delen
HOOFDSTUK 3 De onverwachte terugkeer van Flipje en de M-brigade
HOOFDSTUK 4 Hoe Geoffrey de Peyrac het geraamte van een goed verhaal aan het praten kreeg
HOOFDSTUK 5 Met een Trojaans paard op weg naar de Temporaal-Pariëtale Junctie
HOOFDSTUK 6 De exploderende koeien van een fastfoodketen
HOOFDSTUK 7 Een kassabon met mayonaiserecepten
DEEL II: HET NIEUWE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 8 C = STE + 5W x 4C oftewel de Content Code
HOOFDSTUK 9 Wat is je STE?
HOOFDSTUK 10 W1: Waarom
HOOFDSTUK 11 W2: Wie
HOOFDSTUK 12 W3: Waar
HOOFDSTUK 13 W4: Wat
HOOFDSTUK 14 W5: Wanneer
HOOFDSTUK 15 Begin je waar het pijn doet of beklim je liever de veranderberg?
EPILOOG
TIEN GEBODEN VAN CONTENTMARKETING
VERANTWOORDING
DANKWOORD
OVER DE AUTEUR