Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Weer een verandering!?

De communicatieve verandering: denkmodel en stappenplan voor interne communicatie bij veranderen

Paperback Nederlands 2014 9789491560798
Verkooppositie 2433
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in verandering. En hoewel we er regelmatig enthousiast aan begonnen was het effect vaak matig. Medewerkers weten vaak wel dat een verandering speelt. Maar wat het voor hen betekent en zich de verandering eigen maken, is een heel ander verhaal.

Langzamerhand ontdekten we wat wel en niet werkte. We ontdekten dat aparte communicatieplannen in ieder geval niet werken. Vanwege het grote risico dat het communiceren 'over' de verandering is in plaats van communicatie als integraal onderdeel van de verandering. Of sterker nog: verandering als communicatie-intensief proces. Maar hoe doe je dat dan?

Dit boekje geeft je houvast bij communicatieve veranderingen. Een geïntegreerd denkmodel en een praktisch stappenplan helpen je de verandering communicatiever en effectiever te maken.

Ook geeft het boekje je inzicht in je rol als communicatieprofessional in die verandering. Een onmisbaar werk voor iedere communicatieprofessional die de organisatie - in nauwe samenwerking met anderen - wil helpen veranderingen daadwerkelijk te realiseren.

Specificaties

ISBN13:9789491560798
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:56
Druk:1
Verschijningsdatum:6-9-2014

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ilse van Ravenstein

Ilse van Ravenstein(1965) is een zeer gedreven communicatie professional. Al rond 1990 vond Ilse haar passie in interne communicatie. Dat leidde in 1993 tot de start van Involve, specialisten in interne communicatie. Met een niet te stuiten energie werkt ze sindsdien voor en met vele opdrachtgevers en collega’s aan organisatie uitdagingen met een communicatiebril op. Ilse giet haar nieuwsgierigheid al een flink aantal jaren in verkennend en toetsend onderzoek met verschillende universiteiten. Zo is ook het Trendonderzoek Interne Communicatie een initiatief van haar, evenals de Master Interne Communicatie (samen met Van Der Hilst Communicatie). Ze schreef diverse boeken zoals ICin3D (samen met Guus Kok) en 100% Consistent, de impact van impliciete communicatie (samen met Bas van Glabbeek en Mark van Vuuren).

Andere boeken door Ilse van Ravenstein

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Weer een verandering!?