Samenvatting
Mathijs, een nerd gevangen in zijn lichaam na een ongeluk, wordt een experiment voor mens 2.0 en helpt vanuit cyberspace rechercheur Evera met moordzaken.
Mathijs, een getalenteerde patronenkenner en nerd, raakt verlamd na een motorongeluk en wordt ontvoerd om 'Mens 2.0' te worden. Hij helpt onbewust bij het oplossen van moorden en voert dodelijke missies uit in de virtuele wereld, niet wetende dat dit effect heeft in het echte leven. Met hulp van gamer Ryan, confronteert hij Stephen, zijn voormalige baas en machtswellusteling. Het verhaal, vol ethische dilemma's en moordmysteries, daagt je uit je visie op menselijkheid te heroverwegen, in een wereld waar niets is wat het lijkt
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan