Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

In 10 stappen ideale klanten door social media

Vergroot je zichtbaarheid en verspil geen tijd

Paperback Nederlands 2020 9789493187139
Verkooppositie 6146
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Ben jij ondernemer en wil je:
- social media effectiever en efficiënter inzetten en daardoor meer klanten aantrekken?
- leren hoe je jouw ideale klant vindt, of beter nog, hoe zij jou vinden?
- concrete ideeën krijgen van het type berichten dat je op social media moet plaatsen.
- social media efficiënt inplannen en overzicht houden?
Dan is dit boek voor jou!

Marjolijn leert je de CONNECT-METHODE voor het vergroten van je zichtbaarheid. Ze bespreekt de stappen Communiceer, Onderzoek, Netwerk, Nazorg, Expertstatus, Content en Tips. Praktisch, duidelijk en met de nodige praktijkvoorbeelden.

Je leert in dit boek ook hoe je een contentkalender maakt, waarmee je veel tijd en energie bespaart. Met de opdrachten aan het eind van elke stap kun je gelijk aan de slag, word je beter zichtbaar en vindbaar en trek je jouw ideale klanten aan.

"Met haar CONNECT-methode helpt Marjolijn al die overbelaste ondernemers en ook beginners om hun social media excellent te structureren. De methode zit super logisch in elkaar en is ook fun." - Nel Wagner, Bedenker van Het Thuiskomertje (Beste Zorgidee van NL 2015)

Specificaties

ISBN13:9789493187139
Rubriek:Marketing
Trefwoorden:sociale media, klanten
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Expertboek
Druk:1
Verschijningsdatum:4-3-2020

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marjolijn Cohen

Marjolijn Cohen is social media strateeg en heeft haar bedrijf Connect-en-co in 2014 opgericht. Ze is gespecialiseerd in structuur aanbrengen en overzicht geven in het communicatieplan van de ondernemer. Haar didactische ervaring tijdens haar PABO-opleiding helpt haar om problemen van de klant te achterhalen en inzichtelijk te maken voor de klant. Dit vindt zij van groot belang. Als je iets niet begrijpt, haak je namelijk af en dat is zeker niet de bedoeling! Zij neemt je echt aan de hand mee en legt het in jouw tempo uit en laat het je zelf doen. Door haar universitaire studie Kunstgeschiedenis leert ze haar klanten visueel te denken en te kijken. Details versterken vaak het beeld en prikkelen de hersenen. Zo maak je potentiële klanten nieuwsgierig. Dat zorgt voor reactie en interactie. Met haar advies-ervaring vanuit de reclame- en PR-wereld, haar studie Massacommunicatie & PR en later haar social mediaopleiding (daarvoor bestonden er geen social media) heeft Marjolijn een brede communicatie-achtergrond. Ze ziet zichzelf als teamspeler en netwerker. Het is haar missie ondernemers op weg te helpen om zowel persoonlijk als zakelijk te groeien. Dit doet ze door kennis aan mensen door te geven, zowel persoonlijk als via de digitale snelweg.

Andere boeken door Marjolijn Cohen

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        In 10 stappen ideale klanten door social media