Duurzaam ondernemen met social selling
Het meest eerlijke verdienmodel voor vrouwen met ambitie
Paperback NL 2021 1e druk 9789493222625Samenvatting
Wil jij vanuit huis, zonder financiële investering, zonder vaste maandelijkse kosten en zonder risico een (extra) inkomen genereren. Dat kan met Social Selling, een duurzaam bedrijfsmodel, waarmee je minstens zoveel zekerheid kunt opbouwen als in loondienst. Hoe je dat doet, lees je in dit boek.
Patricia van Andel leert je hoe je een Social Selling-bedrijf opzet en runt, wat de kansen zijn en welke valkuilen je beter kunt vermijden. Ze laat je zien dat Social Selling meer is dan het geven van thuisparty’s. Het is een serieus businessmodel en een fantastische manier voor vrouwen om een (extra) inkomen op te bouwen, financieel onafhankelijk te worden en hun droom om te ondernemen te realiseren.
Steeds meer fabrikanten kiezen ervoor hun producten via Social Selling aan te bieden. Het zijn vooral veel duurzame producten van hoogwaardige kwaliteit, die in oneindig veel huishoudens te vinden zijn.
Je leert in dit boek onder andere:
- Hoe je start als Social Selling-ondernemer en hoe je een actieplan maakt
- Hoe je de keuze maakt voor jouw ideale productlijn
- Hoe je op zoek gaat naar klanten
- Hoe je de overstap maakt van eenmanszaak naar een salesorganisatie
- Hoe je jouw organisatie managet
Start ook met Social Selling, het meest eerlijke verdienmodel voor vrouwen met ambitie!
OVER DE AUTEUR:
Patricia van Andel is sinds 2012 Social Selling-ondernemer en een early adopter van online ondernemen met dit bedrijfsconcept. Ze begeleidt ondernemers bij de start van hun bedrijf en ze geeft trainingen in online ondernemen met Social Selling. Haar missie is vrouwen te helpen bij het opbouwen van een vast maandelijks inkomen. Zij gelooft oprecht dat het Social Selling-bedrijfsmodel een enorm verschil kan maken in het leven van heel veel vrouwen, zowel als fulltime ondernemer, als naast de huidige werkzaamheden.
RECENSIE:
'Welke rol zouden wij vrouwen via Social Selling kunnen spelen in de duurzaamheidstransitie waar we als samenleving voor staan? Hoe kunnen we elkaar helpen om de duurzaamste keuzes te maken, omdat wij er 100% achter staan? Je leest het in dit eerlijke en ontboezemende boek.’
Petra Hiemstra – Directeur Haagse Hoogvliegers en auteur van Ministeries voor de Nieuwe Tijd
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan