Bakken met tijd
Hoe bak je thuis eenvoudig, relaxed én creatief het lekkerste desembrood?
Gebonden NL 2024 1e druk 9789493355316Samenvatting
Wil je gezond leven en met meer smaak eten? Stop dan met het eten van supermarktbrood en begin thuis met eenvoudig, relaxed en creatief bakken van het lekkerste desembrood.
Dit boek is een supermakkelijk, goed te volgen stappenplan om 100% heerlijk en eerlijk brood te bakken. Niet alleen zorg je daarmee goed voor je buik, maar ook voor je gemoedstoestand. Je wordt blijer, meer ontspannen en krijgt een beter besef van (priori)tijd.
Gijs geeft antwoord op vragen zoals:
- Hoe start je met desembrood bakken?
- Hoe maak je een desemstarter?
- Hoe bepaal je de juiste ingrediënten?
- Hoe kan je het beste kneden?
- Hoe geef je jouw brood je tijd?
Ook krijg je in dit boek een aantal heerlijke en verrassende recepten om een desembrood te maken. Wat dacht je bijvoorbeeld van een volkorenbrood met een twist, of een half-volkorenbrood met vruchten en kaneel? De mogelijkheden voor het bakken van jouw desembrood zijn eindeloos. Tover vanuit het niets van water en meel je eigen brood, dat je tot op de kruimels wilt opsmikkelen, terwijl je hunkert naar meer.
OVER DE AUTEUR:
Gijs is een man van smaak, een gevoelsmens en een doener. Een multitalent die vanuit zijn eigen gevoelsbeleving de wereld om hem heen rijker en leuker maakt. Dat doet hij met muziek, techniek én brood. Hij is een autodidact, die zijn snelle leercurve nu heeft ingezet om thuis verschrikkelijk lekker brood te bakken. Wie beter kan jou leren hoe je dat bruine goud ook uit jouw eigen oven tovert?
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan