Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Fred Rutgers | 17 oktober 2016 | 3-4 minuten leestijd

Integere types doen niet aan marketing

Als meestgelezen blogger op www.deondernemer.nl en als auteur van inmiddels 5 boeken werd ik direct nieuwsgierig toen ik Integere types doen niet aan marketing- Overtuigend zakelijk bloggen zag. Ik kon haast niet wachten om hier een recensie over te schrijven.

Had ik Integere types doen niet aan marketing- Overtuigend zakelijk bloggen van Kiki Verbeek maar jaren geleden kunnen lezen! Ik ben mijn hele leven al gedreven bij alles wat ik doe. Ik heb passie voor mijn vak en wil mijn kennis graag delen met anderen. Toch heb ik net als heel veel anderen heel lang geroepen dat ik niet kon schrijven. Het valt bepaald niet mee om de stap te zetten om je eerste blog te schrijven en te publiceren. ‘Zit de wereld wel op mijn blogs te wachten?’ en ‘Wie ben ik om te vinden dat mijn verhaal de moeite van het lezen waard is’ zijn excuses die ik ook (te) lang heb geroepen.

Worstel jij ook met deze vragen en zou jij eigenlijk best graag willen bloggen, maar zie je er ook tegenop om te beginnen? Koop dan nu dit boek en ervaar dat het wel degelijk kan!

Verbeek is erin geslaagd om met dit boek haar lezers stap voor stap over de drempel te trekken om te beginnen met bloggen. Vervolgens geeft ze steeds meer tips om je stapje voor stapje te helpen om een steeds betere blogger te worden.

Ze begint met uit te leggen waarom het meer dan de moeite waard is om te gaan bloggen. Daarna doet ze er alles aan om bij jou de angst weg te nemen om er ook echt mee aan de slag te gaan. Gewoon met simpele praktische tips. Ik weet zeker dat ik veel eerder zou zijn gaan bloggen als ik een paar jaar geleden al over dit boek had kunnen beschikken! Alle onderdelen van het bloggen komen aan bod. Waarover kan ik bloggen? Hoe kies ik een titel? Hoe lang moet en mag een blog zijn? Welke schrijfstijlen werken wel en niet? En voor wie schrijf ik eigenlijk zijn zomaar een paar voorbeelden van waarmee dit boek je helpt.

Voorbeelden uit de praktijk verklaren de theorie!

Verbeek maakt aan de hand van blogs die zijn geschreven door ervaren bloggers goed inzichtelijk hoe de theorie zich vertaalt naar de praktijk. Deze voorbeeldblogs laten je echt voelen hoe haar tips toegepast kunnen worden, dat draagt bij aan extra zelfvertrouwen om het zelf ook zo aan te pakken. Dit boek helpt je om niet alleen je boodschap de wereld in te sturen, maar zorgt er zeker ook voor dat je dat doet op een manier waarmee je jouw verhaal leesbaar, aantrekkelijk en effectief maakt.

Heb jij passie voor jouw vak? En wil jij jouw doelgroep laten ervaren dat jij dé specialist bent op jouw vakgebied? Dan is Integere types doen niet aan marketing een echte aanrader. En als jij als blogger jouw lezers waardevolle informatie geeft, hoef je voortaan vrijwel geen reclame meer voor jezelf te maken. Dankzij waardevolle blogs zullen potentiële klanten zich als vanzelf tot je aangetrokken voelen!

Fred Rutgers is retailtrendwatcher en retailexpert. Hij schreef daarnaast verschillende boeken over retail. Hij helpt winkeliers om te bouwen aan het onderscheidend vermogen van hun winkel. Klanten willen zich verbonden voelen met een winkel. Daarom moet een winkel de klanten een unieke beleving en een aangename ervaring bezorgen. In die zin is een winkel net een merk, met een unieke lading en een bijzonder verhaal!

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden