Seminar
Masterclass - Het einde van winkels? - dinsdag 31 januari 2012
De impact van online shoppen op offline winkelen
Seminar met Cor Molenaar
Seminar met Cor Molenaar
Masterclass - Het einde van winkels? - dinsdag 31 januari 2012
De impact van online shoppen op offline winkelen
Seminar
Masterclass - Het einde van winkels? - dinsdag 31 januari 2012
De impact van online shoppen op offline winkelen
Seminar met Cor Molenaar
LET OP: Deze masterclass is verplaatst van de middag naar de ochtend. Het programma begint om 09.30 uur en zal om 12.30 worden afgesloten met een gemeenschappelijke netwerklunch.
Download hier meer informatie over deze actuele masterclass!
Laatste nieuws: 'Het einde van winkels?' staat op de longlist voor 'Managementboek van het Jaar 2012'
Datum: dinsdag 31 januari 2012, 09.30-12.30 uur
Locatie: Seats2meet, Utrecht
Het einde van de winkels? Retailers: Het is nog niet te laat!
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment. Is er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaar op en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models?
Op verzoek van Managementboek analyseert Cor Molenaar tijdens deze masterclass de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag van consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het is en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de retail er daadwerkelijk uit gaat zien.
Kortom, laat u gericht én vakkundig inspireren door deze toonaangevende marketingexpert die visie en praktijk op een aanschouwelijke manier voor elke retailprofessional duidelijk weet te verbinden.
Uw investering?
De deelnamekosten voor deze masterclass bedragen € 249,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een eigen gesigneerde exemplaar van 'Het einde van winkels?' ter waarde van € 32,95 (incl. btw). Wellicht is het boek reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.
Er zijn slechts 60 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden via e-mail (aanmelden@boekevents.nl).
Met onder andere...

Over dit seminar
Sprekers

Cor Molenaar
Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy, voorzitter van het RFID platform Nederland, en voorzitter van de Stichting Thuiswinkel certificering (thuiswinkelwaarborgmerk).
Daarnaast is hij Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de reail als de dienstverlening. Tevens is hij o.a. jurylid van de NIMA jaarprijs en lid van het examencollege van NIMA. Hij is auteur van een aantal boeken w.o. 'Internet overleven', '(e)marketing', 'Het nieuwe winkelen' en 'Het einde van winkels?'. Zie voor meer info ook www.heteindevanwinkels.nl.
Praktische informatie
Programma
Voorwaarden
Ook interessant voor u"
Collegereeks
Het is een open deur, maar samenwerken wordt steeds belangrijker en gevarieerder. Psychologische kennis is een absolute must voor managers. Wetenschappelijk getoetst, toegankelijk gebracht door absolute toppsychologen. Meer
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Computer en informatica
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan