Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Change the script

echte verandering begint met een eigen verhaal

E-book Epub Nederlands 2014 9789044972375
Verkooppositie 5963Hoogste positie: 5963
Direct te downloaden

Samenvatting

De wereld vraagt voortdurend om mensen die verandering in gang zetten. En als ondernemer, bestuurder of manager wil jij daar graag een steentje aan bijdragen. Maar voor je het weet zijn jouw goede bedoelingen verpakt in gortdroge, abstracte plannen en saaie presentaties. En wordt weerstand enkel gepareerd met nog meer feiten, cijfers en uitleg, waardoor steeds meer mensen afhaken.
Dat kan anders. Door het roer drastisch om te gooien en jouw eigen verhaal over verandering te gaan vertellen. Dit boek leert je de fijne kneepjes van storytelling, waarmee je echte verhalen van vlees en bloed gaat maken die bol staan van verandering.
Boeiende verhalen waarmee je ‘het waarom’ volop tot leven weet te wekken. Inspirerende verhalen die vernieuwing stimuleren en veranderprocessen versnellen. Eigen verhalen waarmee je jouw publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen zult weten te raken.

Specificaties

ISBN13:9789044972375
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:none
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:148
Uitgever:AW Bruna
Druk:2
Verschijningsdatum:13-5-2014
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Theo Hendriks

Theo Hendriks is corporate storyteller, auteur, spreker en oprichter van Theo Hendriks Corporate Storytelling. In afgelopen jaren schreef hij vele corporate story’s en hielp hij organisaties, ondernemers, merken en mensen bij het (her)vinden van hun eigen verhaal. Een verhaal waarmee ze krachtig en authentiek kunnen vertellen over hun drijfveren, ideeën en plannen, waarmee ze mensen in beweging brengen. In 2010 won hij hiermee de European Excellence Award, in de categorie Change Communication. In zijn keynotes, inspiratiesessies, workshops en trainingen laat hij deelnemers kennismaken met de kracht van storytelling: tot de verbeelding sprekende verhalen die boeien en inspireren. Verhalen waarmee ze visie, ideeën en plannen volop tot leven wekken. Verhalen die de bedrijfstrots vergroten, verandering versnellen en vernieuwing stimuleren. Eigen verhalen waarmee ze hun publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen weten te raken.

Andere boeken door Theo Hendriks

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Change the script