

De klantenfluisteraar
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789047004547Samenvatting
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.
Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan.
Specificaties
Expertrecensies (4)
Interviews en artikelen (2)
Over Jan van Setten
Inhoudsopgave
1. Kies! En je wordt gekozen!
2. Waar worden klanten echt blij van?
3. Zoek MOT met je klanten!
4. Van borentaal naar gebarentaal!
5. De ultieme vraag: 'Durft u ons al aan te bevelen?'
6. Begin met 'ja' en je komt er altijd uit!
Extra! De 10 geboden van de klantenfluisteraar
7. Klantgezwicht is niet klantgericht
8. Gedrag is uiteindelijk het enige dat telt!
9. Voor wie werk je als het er echt op aankomt?
Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan