Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De klantenfluisteraar

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789047004547
1
Voormalig Nr. 1Totaal 8 dagen
Evergreen929 dagen in de Top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft.

Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan.

Specificaties

ISBN13:9789047004547
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:128
Druk:1
Verschijningsdatum:3-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

De klantenfluisteraar
Peter Streefkerk | 11 oktober 2016
Inkopers kennen twee soorten klanten: interne klanten (ook wel collega’s genoemd) en externe klanten (van hun bedrijf of organisatie). De interne klanten bepalen het succes van de inkoopafdeling en de externe klanten het succes van het bedrijf of de organisatie. In beide gevallen vervullen inkopers een sleutelrol. De vraag is hoe je nu precies met die klanten omgaat. Welke factoren bepalen je succes en welke je falen. Met het boek ‘De klantenfluisteraar’ behandelt auteur Jan van Setten alle facetten van de klant en het begrip klantgerichtheid.
Lees verder
De klantenfluisteraar
Jorrit Bovendorp en Elke Verstralen | 23 september 2011
'De klantenfluisteraar' is een wervelend boek, boordevol inspirerende voorbeelden en anekdotes. Het boek heeft een overzichtelijke indeling, leest gemakkelijk en spreekt tot de verbeelding.
Lees verder
Verkopers zenden te veel en luisteren te weinig
Paul Groothengel | 2 september 2011
We hadden al de paardenfluisteraar en de babyfluisteraar. Nu is er ook De klantenfluisteraar. Dat is de titel van het nieuwe boek van managementcoach Jan van Setten. Aan de hand van allerlei hilarische cases beschrijft Van Setten hoe vaak verkopers de plank misslaan. En hoe je dan wél met je klanten zou moeten omgaan.
Lees verder
De klantenfluisteraar
Judy Bos - de Ruijter | 2 augustus 2011
Jan van Setten geeft met zijn boek 'De klantenfluisteraar' frisse inzichten in maximale klantbeleving. Met voorbeelden doorspekt met humor maakt hij duidelijk wat er bij velen ontbreekt aan het verhogen van de klantwaarde. Hij laat zien wat het je kan opleveren als je de ander behandelt zoals de ander behandeld wil worden én wat vooral te laten. Leef je grondig en enthousiast in en leef je daarna enthousiast en interessant uit!
Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

3.7 van de 5
14 stemmen
6
2
2
4
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

podcast
Jan van Setten over klanten
Paul Groothengel 23 september 2011 ‘Ik zeg niet: je moet je passie loslaten, je moet ‘m tímen!’ Overspoel je klant dus niet met redenen om bij jou te kopen, maar pak dit doordacht aan. Jan van Setten geeft tips voor omgang met klanten in De klantenfluisteraar.
interview
Tijd voor de klantenfluisteraar
Hans van der Klis 24 juni 2011 Jan van Setten is terug, en wel in de huid van ‘De klantenfluisteraar’. In de enthousiaste no-nonsense Van Setten-stijl die we kennen uit zijn bestseller ‘Hoe krijg ik ze zover?’ leert hij zijn lezers beter te luisteren naar hun klanten. ‘Volgens de Dikke Van Dale is de betekenis van het begrip "klant" uitgegroeid tot iemand die "op enig moment een koper" is. Niet veel meer dan een potentiële zak Euros. Daar word ik niet blij van.’

Over Jan van Setten

Jan van Setten is een veelgevraagd spreker, (management)coach en enter-trainer. Hij put uit jarenlange ervaring als algemeen en commercieel manager in diverse grote organisaties. Jan van Setten combineert een confronterende stijl met humor en energie. Daardoor weet hij zijn publiek van begint tot eind te inspireren en te boeien. Zijn motto is: ‘Het leven is verwarrend eenvoudig.’ ‘Als we de moed hebben om zaken simpel te houden en de natuurwetten te volgen die verscholen liggen in het (business)leven dan blijft de fun in het functioneren zitten en groeien mensen en resultaat naar ongekende hoogte.’ Van Setten motiveert mensen invloed te pakken op hun (werkzame) leven door ze te provoceren in hun denken en doen. Hij reikt handvatten aan die het denken omzetten in doen op een manier die bij individu en organisatie past en klanten blij maakt.

Andere boeken door Jan van Setten

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Kies! En je wordt gekozen!
2. Waar worden klanten echt blij van?
3. Zoek MOT met je klanten!
4. Van borentaal naar gebarentaal!
5. De ultieme vraag: 'Durft u ons al aan te bevelen?'
6. Begin met 'ja' en je komt er altijd uit!

Extra! De 10 geboden van de klantenfluisteraar

7. Klantgezwicht is niet klantgericht
8. Gedrag is uiteindelijk het enige dat telt!
9. Voor wie werk je als het er echt op aankomt?

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De klantenfluisteraar